۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۳۶۶۴۳
آیت الله طبرسی:

نظام در برابر متخلفان تسامح ندارد/ دولت با حقوق‌‌های نجومی قاطعانه برخورد کند

آیت الله طبرسی با بیان این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر فردی در هر جایگاهی که باشد در صورتی که مرتکب تخلفی شود به مردم معرفی و مجازات خواهد شد، گفت: در کشورمان هیچ فرقی در برخورد با مجرمان وجود ندارند و همه افراد در برابر قانون یکسان هستند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه، مسأله اقتصاد مقاومتی را یک موضوع شرعی و ملی توصیف کرد و با بیان این که سبک شمردن این امر ملی طبعات منفی برای کشور در پی خواهد داشت، گفت: همه مسؤولان وظیفه دارند تحقق اقتصاد مقاومتی را جزء برنامه های اولویت دار خود بدانند.

 

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری سال ها است که بر مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، اما در مقام عمل شاهد اقدام ملموسی از سوی دولت ها نبودیم، افزود: تأکید ایشان در نامگذاری شعار امسال نشان دهنده نارضایتی رهبری از اقدامات صورت گرفته در این باره بوده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که دولت باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را به عنوان رکن اصلی برنامه های خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: سرنوشت و آینده کشورمان به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بستگی دارد.

 

وی با بیان این که علیرغم همه اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی اما هنوز پیشرفت مطلوب در این حوزه حاصل نشده است، تصریح کرد: دولت باید همه توان خود را در جهت تحقق این سیاست ها به کار گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتصاد مقاومتی عزت و عظمت ملت ایران و نظام اسلامی را حفظ خواهد کرد، گفت: با تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی کشورمان در همه بخش ها روی پای خود خواهد ایستاد و دیگر شاهد وابستگی کشور به غرب نخواهیم بود.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود واردات بی رویه را سم مهلکی در برابر سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: متأسفانه شاهد واردات برخی کالاها و محصولات غیرضروری به کشور هستیم که این مسأله  ضربه های سنگینی به پایه اقتصادی کشورمان وارد خواهد کرد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که عزم خود را جزم کنیم تا به تولیدات مطلوب دست یابیم تا بتوانیم به فرمان مقام معظم رهبری در این باره جامه عمل بپوشانیم، گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی نشان می‌دهد این امر بیش از پیش مهم و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن برنامه دارد تا ایران اسلامی را از نظر اقتصادی خلع سلاح کند و از هر روش و برنامه برای اجرای این امر استفاده می‌کند و به همین دلیل ما باید با تحقق اقتصاد مقاومتی مانع تحقق توطئه های دشمنان شویم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که  ملت ایران با داشتن منابع و ظرفیت‌ های فراوان و بهره‌ گیری از راهنمایی ‌های رهبری فرزانه نباید فقیر باشد و برای توسعه نباید شعار داد و باید اقدام و عمل کرد، گفت: اگر بخواهیم کشور حرکت کند و توسعه یابد، باید به فرمایشات رهبری توجه داشته باشیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ظرفیت های موجود در کشورمان بستری برای خودکفایی در بسیاری از محصولات و تولیدات است، تصریح کرد: دولت و مجلس باید زمینه رسیدن به خودکفایی را در محصولات مختلف فراهم کنند.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر این که رییس جمهور محترم باید نسبت به مسائل کشور جدی تر و قاطعانه تر عمل کند، خاطرنشان کرد: به حتم حمایت از تولید کننده داخلی بهترین راه رونق اقتصادی است.

 

وی با بیان این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر فردی در هر جایگاهی که باشد در صورتی که مرتکب تخلفی شود به مردم معرفی و مجازات خواهد شد، تصریح کرد: در کشورمان هیچ فرقی در برخورد با مجرمان وجود ندارند و همه افراد در برابر قانون یکسان هستند./202/950/ب1

ارسال نظرات