۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۳۷۹۲۰
آیت الله علما:

جدیت، مسؤولیت پذیری و تعهد از ویژگی های مدیران موفق است

آیت الله علما با اشاره به اینکه مدیران باید در سمت های خود مسؤولیت پذیر و متعهد باشند، گفت: جدیت و مسؤولیت پذیری از ویژگی های مدیران موفق است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه، ابراز داشت: مدیران و مسؤولان در هر سمتی که مشغول بکار شوند باید به بهترین نحو ممکن وظایف خود را به انجام رسانند.

 

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: جدیت و مسؤولیت پذیری دو ویژگی مهم و اساسی در انجام امور محوله است، در صورت پایبندی به اصول و وظایف، امور کشور به خوبی پیش رفته و شاهد شکوفایی در عرصه های کلان خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یادآور شد: ستاد عتبات عالیات خدماتی مقدس و ارزشمند ارائه می دهد و توجه ویژه به عتبات عالیات موجب تحکیم اعتقادات و باورهای مذهبی در کشور خواهد شد.

 

وی تسهیل و فراهم آوردن امکانات و بستر مناسب برای زائران عتبات عالیات را مهم دانست و افزود: مسؤولان مرتبط باید زیرساخت های مناسب را فراهم آورده و در جهت فضاسازی و فراهم کردن امکانات اقامتی و رفاهی زوار در مسیر عتبات عالیات اقدامات لازم را صورت دهند.

 

آیت الله علما اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد عتبات عالیات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اقدامات مثبت و شایسته ای با کمک مردم خیر و مسؤولان متعهد صورت گرفته است و تداوم این اقدامات نیز نیازمند تلاش بیشتر و همت مضاعف است.

 

امام جمعه کرمانشاه در پایان با قدردانی از زحمات مدیر سابق ستاد عتبات عالیات، بیان داشت: حجت الاسلام حسینی منش در دوران تصدی مدیریت ستاد عتبات عالیات با پیگیری ها و تلاش های مضاعف اقدامات شایسته ای را به انجام رساند و امید است حضور حجت الاسلام ضیغمیان نیز تداوم بخش این مسیر بوده و در سمت جدید خود موفق ظاهر شوند.

 

شایان ذکر است، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سید مصطفی حسینی منش تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان به عنوان مدیر جدید ستاد عتبات عالیات استان منصوب شد./857/202/ب2

ارسال نظرات