۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۳۸۹۲۹

آیین افتتاحیه پایگاه بسیج مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد

آیین افتتاحیه رسمی پایگاه بسیج مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان و جمعی از مسؤولان سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی و سپاه امام رضا(ع) در این مرکز برگزار شد.
مراسم افتتاحیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین افتتاحیه رسمی پایگاه بسیج مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان عصر امروز در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد.


این مراسم که با حضور جمعی از مسؤولان حوزوی و سپاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداختند.


مدیر حوزه علمیه خراسان در این مراسم با بیان اینکه یکی از مهم ترین عناصر تشکیل بسیج ایمان و ولایتمداری است، اظهار داشت: حوزه علمیه با بسیج متولد شده است و هرحرکت بسیجی به معنای مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

 

خاطر نشان می شود در این مراسم که حجت الاسلام حسینی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)، سرهنگ افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع)، حجت الاسلام سید رضا سرور مسؤول مرکز بسیج طلاب و روحانیان استان خراسان رضوی و جمعی از طلاب و روحانیان حوزه علمیه خراسان حضور داشتند، با قرائت حکمی حجت الاسلام حسین کندری به عنوان فرمانده این پایگاه بسیج در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان منصوب شد./202/859/ب1

ارسال نظرات