۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۴۳۹۱۴۲

طرح جامع راه‌اندازی جلسات قرائت قرآن در سراسر کشور

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از راه‌اندازی جلسات جدید صرف قرائت قرآن در سراسر کشور خبر داد.
نوجوان نابغه قرآنی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تلیغات اسلامی، یوسف افراش، معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به دیدار اخیر جامعه قرآنی کشور با رهبر معظم انقلاب که در طلیعه ماه مبارک رمضان انجام شد، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر توجه بیشتر به جلسات قرائت قرآن و راه‌اندازی این جلسات تأکید داشتند.

 

وی افزود: با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به کمیت و کیفیت جلسات قرائت قرآن، در حال برنامه‌ریزی به منظور راه‌اندازی جلسات قرائت قرآن در سراسر کشور هستیم و این جلسات را از شهریورماه برپا می‌کنیم.

 

افراش ادامه داد: هرچند که در حال حاضر نیز جلسات قرآن زیادی در استان‌های سراسر کشور وجود دارد و پیش از این نیز جلسات زیادی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل شده است اما علاوه بر این جلسات، قصد داریم جلسات جدیدی را با محوریت صرف قرائت قرآن راه‌اندازی کنیم تا گامی در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در این حوزه برداریم.

 

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم عنوان کرد: تعداد جلساتی که بنا است از شهریورماه راه‌اندازی شود هنوز مشخص نیست اما فعلا در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی هستیم و طی روزهای آتی به نتیجه نهایی درباره تعداد این جلسات می‌رسیم./1325/د102/ی

ارسال نظرات