۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۳۹۶۷۴
بانو مجتهده صفاتی:

مبارزه با دشمنان اسلام امری عقلانی و ضروری است

بانو مجتهده صفاتی با بیان اینکه امروز ما شاهد مثلث شوم عربی، غربی و عبری هستیم، گفت: آنان با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و خواستار نابودی اسلام هستند، به همین منظور مبارزه با آنان با این شرایط امری عقلانی و ضروری تلقی می‌شود.
صفاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بانو مجتهده صفاتی، استاد عالی دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، امروز  در نخستین نشست شورای مشورتی و راهبردی بسیج طلاب حوزه‌های علمیه خواهران که در سازمان بسیج اساتید برگزار شد، گفت: امروز ما شاهد مثلث شوم عربی، غربی و عبری هستیم.

 

وی افزود: آنان با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و خواستار نابودی اسلام هستند به همین منظور مبارزه با آنان با این شرایط امری عقلانی و ضروری تلقی می‌شود.

 

بانو مجتهده صفاتی با بیان اینکه انسان باید در زمینه خودسازی بسیار کوشا و فعال باشد و بعد به جهاد اکبر برود، بیان داشت: جهاد کبیر شامل جهاد اصغر و جهاد اکبر است.

 

استاد عالی دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که فرمودند «ما همچون تاریخ صدر اسلام جنگ احزاب که بزرگترین جنگ است را در پیش رو داریم»، ابراز کرد: حوادث منطقه و دشمنی دشمنان حاکی از آن است که دشمن با همه وجود در مقابل اسلام ناب محمدی قد علم کرده و خواستار نابودی اسلام است.

 

وی با بیان اینکه در امور فرهنگی و دینی نخست باید مشکلات شناسایی شده تا در موقع ایجاد شبهه سریع آن را برطرف کرد، اظهار داشت: متوسل شدن به خداوند و ائمه معصومین(ع) سبب پربار شدن امور فرهنگی در زمینه علمی و محتوایی می‌شود، زیرا اگر انسان با همه اخلاص خویش تلاش کند خداوند او را یاری کرده و بهترین راه‌ها را در پیش روی او قرار می‌دهد.

 

مشاور عالی مؤسسه آموزش عالی اجتهاد با اشاره به این که امروز یافتن محتواهای خوب برای جامعه امری لازم و ضروری است‌، گفت: شناخت مخاطب، گرفتاری و مشکلات جامعه سبب پاسخگویی به نیازهای جامعه بوده و این ضرورت تلاشی شبانه روزی می‌طلبد و طلاب باید این ضرورت‌ها، چالش‌ها و نیازها را شناسایی کنند.

 

استاد عالی دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه درباره نهادینه ساختن مسائل اخلاقی نیکو و بستن راه‌های نفوذ دشمن، بیان کرد: امروز اگر به درستی کار نشود نمی‌توان امام زمان(عج) را صدا زد، زیرا زمینه های ظهور با نفوذ پایه‌های علمی، عملی و تقوا در آحاد جامعه محقق می‌شود و زنان در این امر بسیار تاثیر گذار هستند.

 

بانو مجتهده صفاتی در پایان گفت: امروز طلاب خواهر باید بسیار تلاش کنند که پاسخگوی نسوان در داخل و خارج از کشور باشند./۸۱۳/202/ب2

ارسال نظرات