۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۴۰۳۰۷
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

قدرت امروز نظام اسلامی مرهون دوران دفاع مقدس است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: قدرت امروز نظام در داخل و بیرون از مرزهای ما ناشی از قدرتی است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس تعریف کردند که رهبر معظم انقلاب از آن به نام معجزه‌ یاد می‌کنند.
ادیبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور پیش از ظهر امروز در نشست خبری راهیان نور غرب و شمالغرب که در همین مرکز برگزار شد،‌ گفت: انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف خود نیازمند تربیت جوانانی است که در آینده پرچم عزت این کشور را به دست گیرند و تا انقلاب جهانی حضرت صاحب (عج) آن را به پیش ببرند.

 

سردار ادیبی با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از قدرت‌های الهی برای تربیت جوانان مؤمن است، عنوان کرد: این قدرت ملی که در حال حاضر در کشور توسعه پیدا می‌کند سرمنشأ آن از دوران دفاع مقدس است، قدرت امروز نظام نیز در داخل و بیرون از مرزهای ما ناشی از قدرتی است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس تعریف کردند که رهبر معظم انقلاب از آن به نام معجزه‌ یاد می‌کند.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: امروز جوانان ما برای عبرت‌آموزی به مناطق عملیاتی هجرت می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه راهیان نور ابتدا با اراده ملت و به صورت خودجوش راه افتاد و این اقبال عمومی و نه صرفاً تشکیلاتی است، بیان داشت: این اقبال ناشی از این است که راهیان نور در توسعه فرهنگ معنوی کشور نقش زیادی داشته است.

 

۸۰ درصد راهیان نور جوانان هستند

سردار ادیبی با اشاره به اینکه بر اساس آمار موجود نزدیک به ۸۰ درصد راهیان نور از جوانان هستند، ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب به آن تذکر دادند دو خطر تحریف و فراموشی است که راهیان نور از محورهایی است که از این دو خطر جلوگیری می‌کند.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به محورهای راهیان نور در کل کشور گفت: ما تلاش می‌کنیم هنگام حضور مردم در دوران دفاع مقدس پازل بزرگی از آنچه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس انجام دادند را مشاهده کنند.

 

بازدید ۲۵ هزار نفری مردم از مناطق علمیاتی کشور

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نهم و دهم اردیبشت ماه جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر برای بازدید از مناطق عملیاتی بازی‌دراز داشتیم که نشان از علاقه آنها برای آشنایی با مسائل دوران دفاع مقدس دارد.

 

سردار ادیبی عنوان کرد: امروز ریشه‌های امنیت بر اساس مردم‌پایه است که دشمن را مأیوس کرده است.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: ما در غرب و شمالغرب به نسبت در حوزه زیرساخت امکانات کمتری را نسبت به استان خوزستان داشتیم اما با تلاش‌های ویژه در آینده سرعت بیشتری برای خدمات عملیاتی خواهیم داشت.

 

بازه زمانی راهیان نور در غرب و شمال غرب بیشتر خواهد شد

سردار ادیبی ابراز کرد: بازه زمانی راهیان نور در غرب و شمال غرب بیشتر خواهد شد تا مردم بیشتری از این مناطق دیدار داشته باشند.

 

وی بیان داشت: در استان کرمانشاه یادمان شهدای مرصاد بازی‌دراز اقدامات عمرانی خوبی صورت گرفته که امسال شاهد افتتاح خیلی از این زیرساخت‌های آن خواهیم بود.

 

سردار ادیبی ابراز کرد: در حوزه بهداشت و درمان مردم و زائران نگرانی در مناطق عملیاتی نخواهند بود، امکانات به صورت ثابت و سیار فراهم شده است.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: سامانه ۰۹۶۳۱۳ مخصوص ستاد راهیان است که در اختیار مردم قرار می‌‌گیرد تا برای هدایت و مشاوره از آن استفاده کنند.

 

همچون سال‌های گذشته گروه‌های خبری در راهیان نور حضور خواهند داشت

وی خاطرنشان کرد: همچون گروه‌های خبری از همه رسانه‌ها حضور خواهند داشت تا اخبار حضور مردم را در مناطق عملیاتی ارسال کنند، امیدواریم که این انعکاس به درستی باشد.

 

سردار ادیبی عنوان کرد: بیشترین حضور در راهیان از سوی رهبر معظم انقلاب بوده است دعوت می‌کنیم از همه مسؤولان که در کنار مردم حضور پیدا کرده و با آنچه در این مناطق اتفاق افتاده آشنا شوند.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد، اظهار داشت: دشمنان و منافقین تلاش داشتند طوری وانمود کنند که ملت ما خسته شدند اما مردم و نیروهای مسلح آنها را از کشور بیرون کرده و صدمه جدی به سازمان منافقین وارد کردند.

 

وی بیان داشت: برای حضور خبرنگاران قرارگاهی در راهیان نور اختصاص داده شده است و دوستان می‌توانند با ستاد تماس گرفته و اقدام به حضور کنند./201/807/ب1

ارسال نظرات