۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۴۴۱۵۹۱
امام جمعه ماهشهر:

مقابله با اسلام ناب هدف آل سعود و رژیم صهیونیستی است

امام جمعه ماهشهر با اشاره به نیاز آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی در برقراری ارتباط با یکدیگر، گفت: هدف مشترک این دو رژیم مقابله با اسلام ناب محمدی است.
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به تناسب مسائل منطقه­ ای و جهانی روشنگری می‌کنند، ابراز داشت: روابط پنهانی آل سعود با رژیم اشغالگر قدس از سال­های گذشته برقرار بود؛ اما اخیرا با توجه به اهداف مشترکشان روابط خود را علنی کردند.

 

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: مقابله با اسلام ناب محمدی هدف مشترک آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی است وهر دوی آن­ها با توجه به مجریان سیاست­های استکبار در منطقه، اکنون با وقاحت تمام روابط پنهانی خود را آشکار می سازند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر با اشاره به شکست عربستان سعودی در جنگ علیه ملت یمن و مقاومت جانانه انصارالله و ملت یمن و نیز شکست در سوریه، عراق و در برابر نهضت ملت بحرین اذعان کرد: آشکارسازی این روابط برای نجات آل سعود از این بحران­ها است؛ هر چند که برای رژیم صهیونیستی برقراری روابط علنی با کشورهای اسلامی به ویژه عربستان سعودی به عنوان داعیه رهبری جهان اسلام در جهت خارج شدن از انزوا مهم و ضروری است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنان خود به خروج عربستان سعودی از فهرست ناقضان حقوق کودکان اشاره و افزود: اعتراف دبیر کل سازمان ملل در دریافت کمک­های مادی از این کشور روسیاهی دیگری برای سازمان ملل و سازمان­های مدعی حقوق بشر است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در صورت وقوع هر گونه بحران در جهان اسلام، از کشورهای مطرح اسلامی کمک و علاج اینگونه بحران­ها انتظار می رود، تصریح کرد: صرف هزینه ­های مادی برای ایجاد جنگهای داخلی و خرج پول­های نفتی برای ضربه زدن به اسلام از سوی عربستان سعودی خنجر به پشت زدن به جهان اسلام است؛ هر چند که پایان این کارها به سود اسلام و مقاومت خواهد بود.

 

امام جمعه ماهشهر در پایان به سخنرانی سید حسن نصرالله درباره اوضاع جاری و تحلیل­های وی اشاره و ابراز داشت: سفر اخیر مسؤولان سعودی به رژیم اشغالگر قدس مقدمه چینی برای برقراری ارتباط رسمی و عادی سازی روابط و قبح زدایی از برقراری ارتباط با این رژیم و همراه ساختن سایر کشورهای اسلامی عربی با خود است که رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل ممکن اوضاع جاری منطقه و جریان­های پشت پرده را برای امت اسلام تبیین می کنند تا همگان بیشتر به ماهیت آل سعود واقف شوند./302/9456/ب1

ارسال نظرات