۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۴۲۲۳۲
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد خبر داد؛

تحصیل ۱۳۲ طلبه در مدرسه علمیه صادقیه

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان این که هم اکنون 132 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند، گفت: با پذیرش طلاب جدیدالورود در سال تحصیلی جدید آمار طلاب به 157 نفر می رسد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 132 طلبه لرستانی در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد مشغول تحصیل هستند.

 

وی با اشاره به تحصیل طلاب این مدرسه در سطح یک، افزود: در راستای پذیرش طلاب به مناسبت سال تحصیلی جدید 43 نفر از داوطلبان پذیرش شده اند.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد پس از تحقیق میدانی 25 نفر از این پذیرفته شدگان جذب مدرسه شده و به عنوان طلبه مشغول تحصیل خواهند شد.

 

دنیا تشنه معارف اهل بیت است

وی تحصیل و تهذیب را مهم ترین رسالت طلاب عنوان و خاطرنشان کرد: طلاب با شاگردی در مکتب امام صادق(ع) و سربازی امام زمان(عج) معارف اهل بیت را در جامعه نهادینه کند.

 

حجت الاسلام شمسی فر با بیان این که امروزه دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: نقش حوزه و روحانیت در تبیین معارف اهل بیت(ع) بسیار پررنگ و اساسی است.

 

وی ادامه داد: در سایه گسترش معارف اهل بیت(ع) باید باورهای دینی مردم را تقویت بخشید و جلوی گسترش هجمه های فرهنگی و فرقه های انحرافی گرفته شود.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به تلاش حوزه ها در راستای تقویت بنیه علمی و شکوفایی استعداد طلاب، افزود: طلاب برای موفقیت در مسیر طلبگی باید در تحصیل تلاش و همت والایی داشته باشند.

 

گفتنی است، مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد سال 1387 از بنیاد شهید استان به همت مرکز مدیریت حوزه، امام جمعه خرم آباد و کمک خیرین خریداری شده است./9459/303/ب2

ارسال نظرات