۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۴۳۲۷۷
سیف‌اللهی خبر داد:

برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت بهزیستی

دبیر اجرایی جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور گفت: مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
قرآن کریم

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از ایکنا، حسین سیف‌اللهی، دبیر اجرایی جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: هر ساله جشنواره‌های فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت ویژه جوامع هدف سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: این دوره از جشنواره‌های قرآن و عترت سازمان بهزیستی ویژه معلولان، نابینایان، مربیان و خردسالان مهدهای کودک، زنان سرپرست خانوار، کارکنان، خانواده کارکنان و سالمندان برگزار شد.

 

سیف‌اللهی در ادامه تصریح کرد: این جشنواره در مرحله استانی و نیز در رشته‌های شفاهی و بخش مکتوب و هنری برگزار شد که نتایج مسابقات شفاهی به ستاد کشوری رسیده و مورد بررسی قرار گرفت.

 

دبیر اجرایی جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: پس از بررسی نتایج، از کسانی که حد‌نصاب لازم را کسب کرده بودند برای شرکت در مرحله کشوری دعوت شده است که ان‌شاءلله این کرحله از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه جاری در اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) واقع در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

سیف‌اللهی در ادامه با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره نیز روز ۲۸ مردادماه جاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: نزدیک به ۴۵۰ نفر از منتخبان استانی در رشته‌های شفاهی برای شرکت در مسابقات کشوری دعوت شده‌اند.

 

دبیر اجرایی جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور در پایان سخنان خود در این زمینه بیان کرد: همچنین، در مراسم اختتامیه این جشنواره، از برگزیدگان مسابقات شفاهی کشوری و نیز برگزیدگان مبخش مکتوب و هنری جشنواره نیز تجلیل خواهد شد./836/د102/ل

ارسال نظرات