۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۴۴۳۸۵۹
آیت‌الله‌ خاتمی در شیراز:

دشمنان توان کمترین تعرضی را به نظام ندارند/ لیبرال دموکراسی غرب سرنگون ‌شدنی است

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خودباختگانی که می‌گویند با شعار «مرگ بر آمریکا»، آمریکا نمی‌میرد، گفت: این افراد بدانند با لطف خدا آن‌چنان که سوسیال دموکراسی شرق سرنگون شد در آینده لیبرال دموکراسی غرب هم سرنگون می‌شود.
خاتمی

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز به نقل از روابط عمومی ارتش در منطقه فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در  جمع کارکنان مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرهنگ ما می‌توانیم را بر تفکر مردم حاکم کرد و خروجی آن سقوط رژیم ستمشاهی بود اظهار داشت: امام با این فرهنگ حکومت 57ساله طاغوت را مثل برف آب کرد و همان فرهنگ را امروز مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اتکاء به بالاترین قدرت‌ها یعنی خدا زیربنای این فرهنگ است گفت: با این سرمایه با قوت و قدرت می‌گوییم ما می‌توانیم دنیای استکبار را زیرپا بگذاریم.

آيت‌الله خاتمی گفت: خودباختگانی که می‌گویند با شعار «مرگ بر آمریکا»، آمریکا نمی‌میرد، بدانند با لطف خدا آن‌چنان که سوسیال دموکراسی شرق سرنگون شد در آینده لیبرال دموکراسی غرب هم سرنگون می‌شود، ولی باید مراقب باشیم ناخودآگاه خودباختگی در جان ما نیاید.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه نخستین گام سقوط یک ملت خودباختگی است، افزود: تفکر اعتماد به غرب و دنیای استکبار، استفاده از اصطلاحات بیگانه در گویش، الگوبرداری از عناصر آلوده غربی، سبک زندگی غربی، تقدیر از شیفتگان فرهنگ غرب، احساس حقارت در برابر بیگانگان،  حقیر متدینین، اسلام منهای روحانیت، تحت تأثیر شبکه‌های بیگانه بودن از جلوه‌های خودباختگی است.

آیت‌الله خاتمی همچنین در سخنان خود میلاد حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) را به  بازوان پرتوان ولایت و خوبان ارتش که مظهر عزت و سربلندی این ملت است و حضور و وجود مقتدرانه آنان بازدارنده است را تبریک گفت.

وی افزود: دشمنان این ملت توان کمترین تعرضی را به این نظام اسلامی ندارند و عنصر اساسی این بازدارندگی نیروهای مسلح مقتدر نظام اسلامی ماست.

بر اساس این گزارش، مراسم جشن دهه کرامت و ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام‌رضا(ع)با حضور امیرسرتیپ وجیه‌الله جمشیدی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام و المسلمین عزیز رضایی ارشد روحانیون ارتش در استان فارس، جمعی از خادمان افتخاری حرم مطهر شاهچراغ(ع) و کارکنان مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش در تالار امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

اهدای هدیه و لوح تقدیر به تعدادی از کارکنان ارتش که از خادمان افتخاری حرم مطهر شاهچراغ(ع)هستند از دیگر برنامه‌های این مراسم بود./۹۱۹/102/ب2

ارسال نظرات