۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۴۴۴۷۵۹
آیت الله دری نجف آبادی:

حساسیت در گزینش اداری به نفع کشور و بیت المال است/ گزینش صحیح از فساد جلوگیری می کند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه گزینش در کیفیت و جذب بدنه اداری کشور نقش بسزایی را ایفا می کند، گفت: حساسیت در گزینش اداری به نفع کشور و بیت المال است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شب گذشته در دیدار دبیر هیات عالی گزینش کشور در اراک با بیان اینکه گزینش در کیفیت و جذب بدنه اداری کشور نقش بسزایی را ایفا می کند، گفت: حساسیت در گزینش اداری به نفع کشور و بیت المال است.

از ورود افراد ناصالح به دستگاه های اداری جلوگیری شود

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مراحل گزینش اداری باید متمرکز باشد و نهایت دقت و حساسیت در این باره لحاظ شود، خاطر نشان کرد: گزینش صحیح در کشور سبب می شود که نیروی انسانی مقتدر و کارآمد در نظام اداری کشور ورود کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه گزینش صحیح از فساد جلوگیری می کند، اظهار داشت: همه کارمندان و مدیران جامعه به جز در موارد خاص، باید با حساسیت ویژه ای گزینش شوند و از ورود افراد ناصالح به دستگاه های اداری جلوگیری شود.

دستگاه های اجرائی دولت امانت و صداقت را ملاک قرار دهند

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه گزینش سبب می شود تا شاهد فساد و کارهای ناپسند در سیستم اداری نباشیم، افزود: گزینش صحیح در کشور منجر می شود تا شاهد فسادهایی که گریبانگیر سیستم اداری می شود، نباشیم.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرائی دولت باید متعهدترین و ورزیده ترین نیروها را برای خدمت در بدنه اداری کشور به کار گمارند، خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرائی دولت باید امانت، صداقت و راستگویی، عفاف و توانمندی و کارایی را محک و ملاک کار خود قرار دهند.

گزینش مامورینتی حساس در نظام اداری کشور است

در ادامه اسدالله وطنی دبیر هیات عالی گزینش کشور نیز در این دیدار گفت: نواقصی در قوانین و ضوابط گزینش کشور وجود داشت که در آئین نامه ای پیشنهادات اصلاحی آن تدوین شده و پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی و تائید شواری نگهبان اجرائی می شود.

دبیر هیات عالی گزینش کشور با بیان اینکه گزینش مامورینتی حساس در نظام اداری کشور است، افزود: به روز کردن قوانین در خصوص گزینش اهمیت زیادی دارد و سبب توسعه و آبادانی کشور می شود.

شایان ذکر است، در کشور نیز حدود 400 هسته و هیات گزینش با بیش از شش هزار گزینشگر وجود دارد./202/842/ب1

ارسال نظرات