۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۴۴۵۰۶۳
مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت روابط مرکز خدمات استان و تأمین اجتماعی

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان با بررسی مشکلات موجود میان دو مجموعه، بر افزایش همکاریهای فی‌مابین تأکید و خواستار رفع بعضی نواقص جزئی تأمین اجتماعی در فایلهای ارسالی این مرکز شد.
مرکز حدمات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید ابولفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان با بررسی مشکلات موجود میان دو مجموعه، بر افزایش همکاریهای فی‌مابین تأکید کرد.

وی خواستار رفع بعضی نواقص جزئی تأمین اجتماعی در فایلهای ارسالی این مرکز شد و افزود: همکاریهای فی مابین برای رفع مشکلات و نواقص ضرورت دارد، با این همکاریها می توان در ارائه خدمات تسریع بخشید و زمان مراجعه کننندگان نیز دچار اتلاف نشود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: عدم امکان ثبت افراد تبعی و صدور المثنی در کارگزاریهای رسمی، رفع سریع مغایرت های به وجود آمده در لیست ارسالی ماهانه مرکز و کمسیون‌های از کار افتادگی افراد مبتلابه بیماریهای صعب‌العلاج از مشکلاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش مرکز خدمات ارائه خدمات منسجم به طلاب و روحانیان و رفع مشکلات آنها است، ابراز داشت: یکی از این خدمات مسائل درمانی، بیمه و تأمین اجتماعی است که تلاش شده است رفاه و مشکلات طلاب در حوزه تأمین اجتماعی به حداقل برسد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر جدیت در همکاری میان دو مجموعه، خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه پلی میان حوزه و تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات اجتماعی به اقشار طلبه و روحانی در جامعه است، این رابطه می تواند این خدمات را تسریع و تعمیم دهد.

وی با اشاره اهمیت مسائل درمان، تأمین اجتماعی و بیمه طلاب و روحانیان، تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه یکی از برکاتی است که سبب شد تا بخشی از مشکلات قشر روحانیت از میان برداشته شود تا روحانیت بتواند به مشکلات خود رسیدگی کند.

سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی همکاری با مرکز خدمات را از افتخارات مجموعه خود دانست و گفت: ما همکاری با مرکز خدمات و خدمت به طلاب و روحانیان را مایه افتخار خود می‌دانیم و اعتقاد داریم در کل کشور این مرکز از بیمه پردازهای منظم و مؤثر تأمین اجتماعی است و به همه درخواستهای شما در حد توان پاسخگو خواهیم بود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان افزود: برخی از مشکلات که امکان انجام آن در کارگزاریها نیست، عملاً از توان مدیران استانی خارج است ولی برای بقیه موارد از همکاران استانی تقاضا می‌کنیم در اسرع وقت به درخواستها و مشکلات مرکز خدمات رسیدگی کنند./854/202/ب2

ارسال نظرات