۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۴۶۱۵۸
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

تحقق اقتصاد مقاومتی بهترین خدمت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی بهترین خدمت و بالاترین کار مسؤولان است، گفت: برای اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی باید گفتمان سازی صورت گیرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر گفت: صداقت، دیانت، پاکی، خدمت و ولایتمداری از مهم ترین ویژگیهای شهید رجایی و باهنر بوده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز مردم به دنبال مسؤولانی با این ویژگی ارزشمند هستند، عنوان کرد: این ویژگیها معیار و میزان ارزیابی مسؤولان هستند.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دولتمردان افزود: دولت با استفاده از ظرفیتها باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی بهترین خدمتی است که می توان انجام داد، عنوان داشت: باید با کار و تلاش شبانه روزی تمام ظرفیتها از جمله احیا صنایع کوچک و متوسط را برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفت.

وی با اشاره به رونق کار، تولید و اشتغال در سایه تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: گفتمان سازی راه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبری در رابطه با تیم مذاکره کننده خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از تیم مذاکره کننده حمایت کردند و در عین حال مطرح کردند که نسبت به مذاکرات خوشبین نیستند.

وی با اشاره به اینکه در انجام مذاکرات تمام انتظارات رهبر معظم انقلاب برآورده نشد، افزود: رهبری در سخنان اخیر خویش به نکته ظریفی اشاره کردند که انتقادی از تیم مذاکره کننده ندارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به حمله برخی به نیروهای خودی اظهار داشت: این رفتار خلاف مشی رهبر معظم انقلاب است.

تروریسم از اساسی ترین معضلات جامعه جهانی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به نام گذاری سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر به نام روز مبارزه با تروریسم عنوان کرد: امروز تروریسم به عنوان یکی از اساسی ترین معضلات جامعه جهانی تبدیل شده است.

وی ریشه تروریسم را استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار عنوان کرد و گفت: تروریسم به ابزار سلطه آمریکا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر بخواهیم در دنیا با تروریسم مقابله شود باید آمریکا و استکبار جهانی از حمایت از تروریسم دست بکشند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا به دنبال تجهیز تروریسم است در مبارزه با تروریسم کاری از پیش نمی رود./201/9459/ب1

ارسال نظرات