۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۴۴۷۳۴۸
صبح امروز و با حضور نماینده ولی فقیه در اوقاف؛

عملیات ساخت دانشکده تربیت مدرس قرآنی مشهد آغاز شد

مراسم کلنگ زنی ساختمان دانشکده تربیت مدرس قرآنی مشهد صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم کلنگ زنی ساختمان دانشکده تربیت مدرس قرآنی مشهد صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام زارع رییس دانشگاه تربیت مدرس قرآنی مشهد، حجت الاسلام گنابادی نژاد مدیرکل اوقاف استان، حجت الاسلام الهی زاده قائم مقام دانشگاه علوم معارف قرآن کریم، سیفی رییس سازمان نظام مهندسی مشهد و جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در اقدسیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام غلامرضا زارع، رییس دانشگاه تربیت مدرس قرآنی مشهد با تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدتقی(ع) و تکریم یاد و خاطره درگذشتگان جامعه قرآنی، گفت: این زمین در سال 88 از سوی سازمان مسکن و شهرسازی از طریق سازمان اوقاف به دانشگاه داده شد و با همت شهرداری منطقه 12 و شورای شهر مشهد موفق به دریافت پروانه ساخت این مکان شدیم.

وی با تأکید بر کمک شایان سازمان تأمین اجتماعی در ساخت این دانشگاه، از اداره کل مسکن و شهرسازی، اداره کل اوقاف و سازمان نظام مهندسی نیز تقدیر و خاطرنشان کرد: نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سال 94 اعتبار 4 میلیارد تومانی را برای احداث این دانشگاه تخصیص دادند و امید است که زمینه ای فراهم شود تا این اعتبار به صورت مستمر در اختیار دانشگاه قرار بگیرد.

او در پایان با تأکید بر این که تا سال 98 این پروژه به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: این دانشگاه در 8 هزار متر مربع و در سه طبقه راه اندازی خواهد شد که فاز اول آن به‌زودی آغاز می شود./820/202/ب2

ارسال نظرات