۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۴۸۱۰۰
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

آگاه سازی نسل جوان موجب خنثی سازی دسیسه های فرهنگی دشمن می شود

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت تقویت برنامه های فرهنگی را راه آگاه سازی نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: آگاه سازی نسل جوان موجب خنثی سازی دسیسه های فرهنگی دشمن می شود.
تهاجم فرهنگی

حجت الاسلام محمدجواد گراوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فرهنگ مهم ترین دغدغه امروز جامعه است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در جهت ضربه زدن به فرهنگ اسلامی و ضربه زدن به اعتقادات جوانان، افزود: دشمن در سایه تهاجم فرهنگی به دنبال رواج بی بند و باری در جامعه است.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی تأکید کرد و افزود: تقویت این برنامه ها نیاز به حمایت دیگر نهادهای اجرایی و دستگاه های فرهنگی دارد.

حجت الاسلام گراوند در ادامه تأکید کرد: برای نتیجه مطلوب فعالیتهای فرهنگی باید این برنامه ها هدایت و جهت دهی شوند.

وی به گسترش هجمه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: نوک پیکان دشمن در این هجمه ها به سوی نسل جوان است و برنامه های فرهنگی با محوریت نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با اشاره به برگزاری گفتمانهای دین با حضور مبلغان و بین نسل جوان و نوجوان، بیان داشت: برگزاری این گفتمانها امری مهم در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه گفتمانهای دینی با محوریتهای گوناگونی برای جوانان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در برگزاری این گفتمانها مبلغان از شیوه های گوناگونی استفاده می کنند.

حجت الاسلام گراوند به اثرگذاری رابطه روحانیان با جوانان اشاره کرد و گفت: ایجاد روحیه الفت و دوستی در بین روحانی، جوانان و نوجوانان در میزان اثرگذاری فرهنگی بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای به نتیجه رسیدن فعالیتهای فرهنگی در دوره های آموزشی مختلف مبلغان با شیوه های نوین تبلیغی آشنا می شوند.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت تقویت برنامه های فرهنگی را راه آگاهسازی نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: آگاهسازی نسل جوان موجب خنثی سازی دسیسه های فرهنگی دشمن می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات