۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۴۴۸۷۳۴
جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء:

برخی درصدد تقابل انقلابی و غیر انقلابی در انتخابات آینده هستند

حاج عظیم ابراهیم پور با بیان اینکه در گذشته دشمنان و نفوذی های داخلی مخفیانه و در پوشش اقداماتی انجام می دادند اما امروز دیگر کاملا رو بازی می کنند؛ اهداف این افراد را بدتر و خطرناک‌تر از فتنه 88 عنوان کرد.
حاج عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء حاج عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء حاج عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء حاج عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء حاج عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حاج عظیم ابراهیم پور روز گذشته در ششمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با بیان این که امروز تنگه احد انقلاب اسلامی به دست شما بچه هیأتی هاست، گفت: وقتی که هیأتی ها جنب و جوش داشته باشند، مردم نیز به جوش و خروش می افتند و همیشه این هیأت ها بوده اند که جریان ها را مدیریت کرده اند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء اظهار داشت: در گذشته دشمنان و نفوذی های داخلی مخفیانه و در پوشش اقداماتی انجام می دادند اما امروز دیگر کاملا رو بازی می کنند؛ اهداف آن ها دیگر همچون فتنه 88 نیست بلکه بدتر و خطرناک تر است.

وی ابراز داشت: شما یچه هیأتی ها اقشار حساس مؤثر رهبر معظم انقلاب هستید و آدم هایی که در شهر شما همانند خودتان هستند را باید پیدا کنید و با هم متحد شوید؛ رهبر معظم انقلاب بارها تکرار کرده اند که نیروهای ارزش این نظام، انقلابی هستند و اصولگرایی و اصلاح طلبی ملاک نیست.

ابراهیم پور تأکید کرد: هیأت ها باید مبانی و بیانات رهبر معظم انقلاب را برای جامعه تبیین کنند و برای مردم تبیین کنند که آن چه مد نظر رهبر معظم انقلاب است، افراد انقلابی هستند؛ این مبانی باید در شعرها و مداحی ها گنجانده شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: برخی در این دولت تأکید دارند به جامعه القا کنند که دین در حل مشکلات کارساز نیست؛ این افراد با افکار و تحصیلات غربی معتقدند که دین مبین اسلام در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حرفی برای گفتن ندارد.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء بیان داشت: از سوی دیگر اسلام رحمانی را مطرح می کنند و می گویند که آمریکا دشمن ما نیست بلکه رقیب است و باید با او رقابت کنیم؛ امروز می خواهند نگاه تصمیم سازان انقلاب را عوض کنند.

وی خاطرنشان کرد: سران دولت نقش یلتسین، رییس جمهور روسیه را در زمان شوروی اجرا می کنند؛  این افراد از مشکلات مردم دم می زنند اما مشکلات آن ها را حل نمی کنند و می گویند که ما باید با اروپا و آمریکا دست دهیم و به جامعه جهانی بپیوندیم تا مشکلات کشور حل شود.

ابراهیم پور با انتقاد از برنامه ششم توسعه دولت در پایان گفت: در این برنامه معضلات و نفوذ زیادی وجود دارد که باید حتما اصلاح شود؛ در انتخابات آینده نیز قصد دارند افراد انقلابی و غیر انقلابی را در مقابل هم قرار دهند که هیأت ها باید به جامعه آگاهی دهند./840/پ202/ی

ارسال نظرات