۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۴۹۹۵۰

انتقاد آیت الله علما از برگزاری کنسرت ها در کرمانشاه

آیت الله علما نسبت به برگزاری نامناسب و سازمان‌ دهی نشده کنسرت‌های موسیقی انتقاد کرد و گفت: وضعیت کنسرت‌های موسیقی در کرمانشاه مناسب نیست و باید اصلاح شود.
ایت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌ الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، اظهار داشت: فریاد زدن بر سر آمریکا را ما از قیام امام حسین(ع)  آموختیم  و در کلام آن حضرت جملات بسیاری وجود دارد که جنبه امر به معروف و نهی از منکر دارد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اقدامات فرهنگی باید با محوریت مردم و تمرکز در مناطق محروم انجام بگیرد و در این زمینه همه مسؤولان باید ورود پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه از پوشش نامناسب برخی افراد در جامعه انتقاد کرد و ابراز داشت: مساجد دارای یک ظرفیت عظیم معنوی و فرهنگی هستند که می‌توانند برای هدایت جوانان به‌عنوان مراکز تربیتی مهم مورد استفاده قرار بگیرند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه نیز در این جلسه بر تقویت فعالیت گروه‌های طلایه ‌داران امر به معروف و نهی از منکر در بخش‌های مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: کارهای فرهنگی باید متناسب با سایر اقدامات جامعه پیش برود و از جوان‌ها و افراد متدین و با نفوذ برای اجرای امر و نهی دینی در محلات استفاده شود.

وی نسبت به برگزاری نامناسب و سامان ‌دهی نشده کنسرت‌های موسیقی انتقاد کرد و بیان داشت: کنسرت‌های موسیقی در کرمانشاه وضعیت مناسبی ندارد و باید این وضعیت اصلاح شود و اقدامات لازم برای سامان‌ دهی و مدیریت این وضعیت ناشایست در رفع این مشکلات انجام بگیرد تا شاهد نارضایتی مردم متدین کرمانشاه در این باره نباشیم./202/967/ب1

ارسال نظرات