۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۵۰۲۱۹
همراه با بازسازی واقعه غدیرخم؛

اجتماع بزرگ «غدیر معراجی دیگر» در آمل برگزار می شود

اجتماع بزرگ غدیر معراجی دیگر همزمان با دهه ولایت در شهرستان ‌آمل برگزار می شود
بازسازی واقعه غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در جلسه ستاد بزرگداشت غدیر آمل با بیان این که ترویج فرهنگ غدیر امری مهم و اساسی است، گفت: ضرورت دارد از همه ظرفیتها و فرصتها برای تبیین این امر مهم و اساسی استفاده شود.

وی تصریح کرد: دهه ولایت فرصت ارزشمندی برای تبیین فرهنگ غدیر است و می توانیم بهره گیری شایسته ای داشته باشیم که زمینه ساز سعادت و رستگاری می شود.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: بهره گیری از فرهنگ غدیر برکات و دستاوردهای ارزشمندی در زندگی انسان دارد که جامعه بشری را در مسیر کمال و تعالی قرار می دهد.

امام جمعه آمل افزود: پاسداشت واقعه غدیر خم اقدامی ارزشمند و مهم است که می طلبد با اهتمامی شایسته در این راستا گام برداشته و تلاشهای ارزنده ای را صورت دهیم.

وی بیان داشت: ضرورت دارد کارها و اقدامات ماندگاری صورت دهیم تا واقعه مهم و گرانقدر غدیرخم از مظلومیت خارج شود و اهتمام ما برای ترویج این فرهنگ متعالی باشد.

حجت الاسلام مرتضوی از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم و اجتماع غدیر معراجی دیگر در شهرستان آمل خبر داد و تصریح کرد: همه تلاشها باید صورت گیرد تا بتوانیم این بازسازی را به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است برگزار کنیم.

امام جمعه آمل ادامه داد: بازسازی واقعه مهم غدیر خم اقدام فرهنگی ارزشمندی است که می توانیم این اقدام ارزنده و گرانقدر را در مسیر ترویج فرهنگ غدیر صورت دهیم.

وی با بیان این که بازسازی واقعه غدیر خم چند سالی از سوی هنرمندان شهرستان برگزار می شود، گفت: تلاش ما باید برای برگزاری باشکوه و شایسته این برنامه ارزنده باشد.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیرخم در روز یکشنبه بیست و هشتم شهریور و از ساعت 16 عصر در بقعه متبرکه و شاخص ناصرالحق برگزار می شود که از آحاد مردم شریف و ولایتمدار جهت حضور در این برنامه دعوت می شود.

امام جمعه آمل افزود: در این برنامه قرار است دو کاروان شبیه سازی واقعه غدیر خم با همراهی مردم به سمت بقعه متبرکه ناصرالحق و محل برگزاری اصلی مراسم حرکت کنند.

وی ادامه داد: می توانیم با بهره گیری از هنرمندان و آثار فرهنگی برای ترویج فرهنگ غدیر گام های ارزشمند و گرانقدری برداریم که زمینه ساز خیر و برکات ارزشمندی در جامعه می شود.

گفتنی است، ویژه برنامه های دهه ولایت و عید غدیرخم در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد شهرستان آمل برگزار می شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات