۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۵۰۶۱۹
آیت‌الله صفایی بوشهری:

دفاع مقدس تمام معادلات جهانی را به هم ریخت

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ سیاسی و نظامی ایران و منطقه تحول اساسی بود، گفت: دفاع مقدس تمام معادلات سیاسی، نظامی منطقه و جهان را به هم ریخت.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامی‌داشت دهه امامت و ولایت و هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس تمام معادلات جهانی را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ سیاسی و نظامی ایران و منطقه تحول اساسی بود، افزود: دفاع مقدس تمام معادلات سیاسی، نظامی منطقه و جهان را به هم ریخت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: جهان استکبار فکر می‌کرد با یک حرکت نظامی گسترده انقلاب نوپای ما دچار شکست می‌کند اما ایمان، جهاد و ولایتمداری مردم و نیروهای مسلح موجب شد که آنها متوجه اشتباه خود شوند و شکست بزرگی برای تمام ابرقدرت‌ها رقم بخورد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جوهره ذاتی انقلاب ایران اسلامیت است، گفت: استکبار به یک امتیاز یا دو امتیازی که ما به آنها بدهیم بسنده نمی‌کند مگر اینکه تسلیم محض آنها شویم.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه برخی در کشور فکر می‌کنند ما نیاز به سامانه نظامی نداریم، عنوان کرد: استکبار به دنبال امتیاز گرفتن از ما نیست بلکه بدنبال نابودی انقلاب و گرفتن انقلاب از ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه آمریکا در اطراف ما 36 پایگاه نظامی دارد، بیان کرد: اینکه در محاسبات نظامی و سیاسی ما نیازی سامانه‌ها و تجهیزات نظامی نداریم سفاهت است و این گفته از زبان یک ایرانی نیست و باید کسی باشد که بیگانه است.

وی با اشاره به اینکه ما باید سپاه، بسیج و نیروهای مسلح تقویت کنیم زیرا مواجه قدرت غدار هستیم، افزود: اگر ایران در هشت سال دفاع مقدس توان دفاعی نداشت آنها وادار به تسلیم در مقابل ما نابودی نمی‌شدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه کسانی که می‌خواهند در مورد مسائل نظامی صحبت کنند باید دقت داشته و هوشیار باشند، بیان داشت: ما به آخرین دستاوردهای نظامی فوق روز نیاز داریم.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه پشت قضایا و مسائل آل‌سعود آمریکاست، اضافه کرد: حکومت عربستان سعودی مسلمان نیست.

وی اظهار داشت: در مسائل منطقه‌ای و جهانی و حتی داخلی در مقابل استکبار هرچه کوتاه بیائیم آنها بیشتر بر ما فشار خواهند آورد تا جایی که جیبوتی هم برای ما شرط می‌گذارد./101/833/ب1

ارسال نظرات