۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۵۱۶۷۲
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

هوشیاری در برابر توطئه های دشمن از شاخصه های مهم انقلابی گری است

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور حساسیت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمن و عدم تبعیت نکردن از دشمن را از شاخصه های مهم انقلابی گری عنوان کرد و گفت: برای نجات جامعه و خنثی شدن دسیسه های دشمن باید ارزشهای اسلامی را در جامعه به ویژه بین جوانان تبیین کرد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، ظهر امروز در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ که با حضور مبلغان شبکه تبلیغ استان لرستان در سالن همایش جهادکشاورزی خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی گفتمان ملی گرایی و نهضت آزادی جبهه ملی و گفتمان مارکسیستی تشکیل شد، گفت: با آمدن امام خمینی(ره)، پیروزی انقلاب و با مطرح کردن گفتمان دینی، تشیع و روحانیت مانع نفوذ کمونیست در کشور شد.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تلاش دشمن در عرصه های گوناگون، عنوان داشت: با وجود شبکه عظیم تبلیغی در کشور و فعالیت روحانیت نباید گفتمان دشمن شکل بگیرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه همه ما موظف به گسترش گفتمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: با وجود گفتمان روحانیان تلاش دشمن بی نتیجه خواهد ماند.

حجت الاسلام روحانی نژاد با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم، بیان داشت: در شرایط امروز و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مأموریت جهاد کبیر را بر عهده داریم.

وی بهره بردن از قرآن را جهاد کبیر عنوان کرد و افزود: برای تبعیت نکردن از کفار باید از قرآن کریم بهره برد و با تبیین ارزشهای دینی و معنوی پایه های اعتقادی را تقویت کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور حساسیت برابر دشمن، کار دشمن، نقشه دشمن و عدم تبعیت از دشمن را شاخصه های انقلابی گری عنوان کرد و گفت: برای نجات دادن جامعه باید مراقب افکار کفار باشیم.

وی با تأکید بر هوشیار بودن و حساسیت در برابر حرکات و توطئه های دشمن، خاطرنشان کرد: مبلغان به عنوان وارثان انبیاء باید از انقلاب محافظت کنند و با بصیرت افزایی جلوی هجمه های فرهنگی دشمن را بگیرند.

حجت الاسلام روحانی نژاد با اشاره به اینکه دشمن دارای یک نگاه اعتقادی برای مخالفت با اسلام است، گفت: امروز دشمن برای ضربه زدن به اسلام جنگ نرم را در پیش گرفته و با ایجاد کانالهایی در فضای مجازی خانواده ها را هدف قرار است.

وی جنگ نرم را جنگ نابرابر عنوان کرد و گفت:  دشمن سعی در تأثیرگذاری در جوانان را داشته و با تقویت برنامه های فرهنگی و تقویت پایه های اعتقادی جوانان باید تهاجم فرهنگی را بی اثر کرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات