۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۵۱۸۸۴
با سخنراني توليت آستان قدس رضوی؛

همايش «اقتدار بزرگ» در مشهد برگزار می شود

به منظور گراميداشت هفته دفاع مقدس، همايش «اقتدار بزرگ» با سخنراني توليت آستان قدس رضوی برگزار می شود.
هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از سی و یکم شهریور تا ششم مهرماه، سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شجاعت و فداکاری رزمندگانی که در دوران نوجوانی و جوانی و اوان ظهور خواسته های بی شمار مادی، به همه لذتهای دنیا پشت پا زدند و حضور در جبهه و دفاع از میهن اسلامی را برتر دیدند، حماسه ای را رقم زد که تا امروز همچنان در اذهان باقی و جاودان است.

همايش اقتدار بزرگ

به منظور گراميداشت هفته دفاع مقدس، همايش «اقتدار بزرگ» با سخنراني حجت الاسلام والمسلمین رئيسي، توليت آستان قدس رضوي همچنين سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

این همایش سه شنبه ششم مهرماه ساعت 15 در رواق مباركه دارالمرحمه حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور جمع کثیری از ولایتمداران و مسؤولان برگزار می شود.

از دیگر برنامه های آستان قدس رضوی در این راستا گرامیداشت سالگرد شهادت عبدالکریم هاشمی نژاد شهید ولایتمدار و فاضل همزمان با هفتم مهرماه در رواق امام خمینی(ره) است.

مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادن  نیز در قرارگاه لشكر 77 پيروز خراسان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئيسي، توليت آستان قدس رضوي و علي جهانشاهي، فرمانده قرارگاه نيروي زميني ارتش در شمال شرق كشور برگزار شد.

همايش خانواده رضوی

گفتنی است، «همايش خانواده رضوي» به مناسبت روز خانواده با سخنراني سید مرتضی بختیاری، قائم مقام توليت آستان قدس رضوی از سوی با همكاري پايگاه بسيج آستان قدس رضوی برگزار می شود.

این مراسم سه شنبه ششم مهرماه ساعت 18 در سالن همايشهای مركز آموزش ضمن خدمت واقع در خيابان كوهسنگی مشهد برگزار می شود./203/1308/ب1

ارسال نظرات