۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۵۲۷۲۴
آیت الله دری نجف آبادی:

تبلیغات زود هنگام انتخاباتی آب به آسیاب دشمن ریختن است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی آب به آسیاب دشمن ریختن است، گفت: امروز ما باید دوست شناس و دشمن شناس باشیم و علاوه بر آن که در مقابل دشمن می ایستیم، نباید آب به آسیاب دشمنان نظام اسلامی بریزیم و بهانه به دست آنها بدهیم.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه  امروز در مصلای بیت المقدس اراک، بیان کرد: برگزاري انتخابات سالم نماد اقتدار، سربلندی و مردم سالاري ديني در كشور است.

نهی برخی افراد از حضور در انتخابات به مصلحت کشور است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی آب به آسیاب دشمن ریختن است، گفت: امروز ما باید دوست شناس و دشمن شناس باشیم و علاوه بر آن که در مقابل دشمن می ایستیم، نباید آب به آسیاب دشمنان نظام اسلامی بریزیم و بهانه به دست آنها بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نهی برخی افراد از حضور در انتخابات توسط مقام معظم رهبری به مصلحت نظام و کشور است، گفت: مقام معظم رهبری کار بزرگی کردند و برای جلوگیری از دوقطبی شدن و افزایش وحدت و همدلی در جامعه برخی از افراد را از حضور در انتخابات نهی کردند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها یک قطب و محور دارد و این قطب، مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: امروز مردم و مسؤولان ایران اسلامی در راستای  وحدت و همدلی هرچه بیشتر در جامعه، رهنمودهای رهبری را باید یک اصل مهم بدانند.

مسؤولان در مقابل آسیب های اجتماعی ایستادگی کنند

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با برنامه های منسجم و پسندیده خود در مقابل آسیب های اجتماعی ایستادگی کنند، اظهار داشت: اگر امروز برخی فرزندان ما در معرض و یا متاثر از آسیبهای اجتماعی هستند قطعا فردا وجود آنها خطرآفرین خواهد بود و تربیت فرزندان شایسته برای نسل آینده امری دشوار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سبک زندگی اسلامی ایرانی و فواید این نوع زندگی در جوامع اسلامی خاطر نشان کرد: سبک زندگی اسلامی آسودگی خیال و کمالات انسانی را به همراه دارد و سبب پیشرفت همه جانبه در انسان ها می شود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه خاندان عصمت در اصلی ترین پاکی و طهارت و تقوا بوده و این شجره طیبه از گردوغبار آلودگی به دور بوده اند، خاطر نشان کرد: شاخصه مهم زندگی ائمه اطهار طهارت در نسل و نسب است که هزاران بار پاک تر متولد شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز بی بندوباری برخی افراد در مسائل اخلاقی ناشی از لقمه های حرام و شبهه ناک است، بیان کرد: زهد و عدم تعلق به این دنیا یکی از شاخصه های خاندان عصمت بشریت هیچگاه جایگزینی برای انسانهای بزرگ تاریخ و ائمه اطهار نخواهد داشت به همین دلیل ترویج جایگاه اهل بیت در دنیا عظمتی بزرگ را رقم خواهد زد و علاوه بر عالم وجود عالم ملکوت تجلی گاه اهل بیت خواهد بود.

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه نهضت کربلا عظیم ترین حادثه بشریت بعد از رویداد اسلام است، اظهار داشت: ترویج فرهگ عاشورا و اهداف والای نهضت حسینی وظیفه همه ارادتمندان به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت است و امروز این مهم باید در جوامع گسترش یابد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ماه محرم و صفر فرصت مغتنمی برای انتقال فرهنگ ناب عاشورا و شناساندن ابعاد مختلف نهضت حسینی است، تصریح کرد: دولت، مجلس، نیروهای نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم برای برپایی هرچه باشکوه تر عزاداری های معنوی و جلوگیری از بدعت و خرافات در این آیین ها تلاش کنند./842/پ201/ج1

ارسال نظرات