۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۵۳۰۷۹
رییس سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد؛

هیأت مذهبی شهدای رسانه فارس راه‌اندازی شد

رییس بسیج رسانه استان فارس از تأسیس هیأت مذهبی شهدای رسانه فارس خبر داد.
میلاد امیری نژاد، رییس سازمان بسیج رسانه فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، میلاد امیری نژاد، رییس سازمان بسیج رسانه فارس، ظهر امروز، یکشنبه در دیدار فرمانده سپاه فجر با مسؤولان رسانه و خبرنگاران، گفت: با پیگیری‌های فراوان مجوز تأسیس هیأت مذهبی شهدای رسانه در استان فارس صادر شد که با حضور فعالان رسانه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه رسانه‌های استان فارس پس از حرکتی بزرگ در اجلاسیه بزرگ سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس توانستند اول بسیج رسانه کشور را راه‌اندازی کنند و تاکنون فعالیت‌های مهمی در این راستا انجام شده است.

رییس بسیج رسانه استان فارس با اشاره به پتانسیل بزرگ رسانه‌ها در استان، گفت: اگر مدیران از این پتانسیل و ظرفیت بزرگ استان به‌خوبی استفاده کنند به‌طور حتم شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر خواهیم بود.

امیری نژاد خود با اشاره به دستور فرمانده سپاه فجر استان فارس، گفت: برای نخستین بار در کشور ۴۰ نفر از رسانه‌های استان فارس در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام و در موکب حضرت احمد بن موسی(ع) حضور خواهند داشت تا پوشش گسترده‌ای از فعالیت و حضور فارسیان در اربعین حسینی داشته باشند.

شایان‌ذکر است، پس از پایان سفر زیارتی اصحاب رسانه در اربعین به عتبات عالیات، نمایشگاه عکس اربعین راه‌اندازی می‌شود.

سلاح جنگ نرم در اختیار اصحاب رسانه قرار دارد

همچنین در بخش دیگری از این جلسه، قادر شفیعی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس به سخنان امام راحل درباره نقش تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای اشاره كرد و گفت: همان‌طور كه ایشان فرمودند مؤثرترین سلاح بین‌المللی علیه دشمنان، سلاح تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای است كه قوی‌ترین سلاح است و باید مراقب آن باشیم.

وی با تصریح اینكه امروزه در دنیای كنونی و در جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن، از رسانه‌های انقلاب اسلامی انتظار بیشتری می‌رود، افزود: اگر روزی در جبهه‌های جنگ سخت با سلاح و تسلیحات گوناگون به جنگ با دشمنان می‌رفتیم امروز در جنگ نرم سلاح‌ها به دست اصحاب رسانه است كه و اینان هستند كه می‌توانند در ابعاد مختلف این جنگ با دشمنان مقابله كنند.

شفیعی خواستار همكاری اصحاب رسانه در اجرای برنامه‌های سپاه نظیر اقتصاد مقاومتی شد و گفت: سپاه فجر استان فارس در طول سال برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌كند كه مهم‌ترین اخبار آن را می‌توان در پایگاه اطلاع‌رسانی تنویر مشاهده كرد./۹۱۹/202/ب3

ارسال نظرات