۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۵۳۳۰۱
با حضور معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور؛

برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های نظامی و قضایی خراسان رضوی تجلیل شدند

برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های نظامی و قضایی خراسان رضوی با حضور معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تجلیل شدند.
امر به معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم اختتامیه اولین جشنواره «مفلحون»، برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های نظامی و قضایی با حضور حجت‌الاسلام محمد مصدق، معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ظهر امروز، ۱۲ مهرماه با تقدیر از برگزیدگان در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی کریزی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه همه قدمهایی که برای امر به معروف و نهی از منکر برداشته می شود، مقدس است، اظهارکرد: کمترین مرحله امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی که در نزد خداوند همراه با ثواب است.

وی ادامه داد: کسی که برای امر به معروف و نهی از منکر شمشیر بر می دارد و قیام می کند و همه چیز خود را فدای این کار می کند در واقع نمونه اش امام حسین(ع) است که زن و خانواده اش در این جنگ است و جان و مال و ناموسش را به میدان می آورد.

حجت الاسلام اسماعیلی کریزی با بیان اینکه امام حسین(ع) نیز یکی از علت‌های بزرگ قیام را احیای دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد، گفت: امام حسین(ع) مقابل دشمنی ایستاد که با تمام توان خود در معرکه حضور یافت، از همین رو ایشان نیز با همه داشته‌های خود که خانواده و یارانش بودند در مواجهه با دشمن حضور یافت.

وی با بیان اینکه یاد و نام محرم در جامعه تحول ایجاد می‌کند و هر ساله با آمدنش پیام‌های اخلاقی بسیاری با خود می‌آورد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر همچون اکسیژن برای حیات بشر لازم است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر همانند خون در شریانهای انسان جاری است اما قلب تپنده این خون، حرکت و قیام عاشورا به شمار می‌رود./934/203/ب3

 

ارسال نظرات