۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۵۴۷۹۳
رییس عقیدتی سیاسی لشگر 16 زرهی قزوین مطرح کرد؛

ضرورت استقرار روحانیان در پادگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران

رییس عقیدتی سیاسی لشگر 16 زرهی استان قزوین با اشاره به اهمیت استقرار روحانیان در پادگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: استقرار روحانیان در پادگان‌های ارتش از جمله اقدامات نهاد عقیدتی سیاسی بوده که در جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات و همچنین تقویت روحیه دینی نیروهای ارتش صورت گرفته و در اولویت قرار دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کربلایی‌ محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین،‌ حجت‌الاسلام رضا کربلایی‌ محمدی، رییس عقیدتی سیاسی لشگر 16 زرهی استان قزوین ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه استان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت دهه اول محرم و با اشاره به نقش روحانیان در ارتش و نیروهای مسلح، گفت: روحانیان در ارتش و نیروهای مسلح نقش بسزایی دارند چرا که بستر ارتقای باورهای دینی را در سطح جامعه فراهم می‌کنند.

حجت‌الاسلام کربلایی‌ محمدی ابراز کرد: منافقان در گذشته در پی انحلال ارتش و بستر ایجاد کودتا بودند که امام خمینی(ره) نیروهای ارتش را حفظ کرده، نیروهای فاسد و خائن را از بدنه ارتش جدا کردند.

تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی گامی بلند در جهت تقویت روحیه دینی جامعه

وی افزود: امام خمینی(ره) با تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی گامی بلند در جهت تقویت روحیه دینی در سطح جامعه و همچنین در بین نیروهای مسلح برداشته و سبب نهادینه‌سازی ارزش‌های انقلاب شد.

رییس عقیدتی سیاسی لشگر 16 زرهی استان قزوین اظهار کرد: استقرار روحانیان در پادگان‌های ارتش از جمله اقدامات نهاد عقیدتی سیاسی بوده که در جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات و همچنین تقویت روحیه دینی نیروهای ارتش صورت گرفته و در اولویت قرار دارد.

وی اظهار داشت: نهاد عقیدتی سیاسی در راستای تقویت بنیه مذهبی نیروهای مسلح ایجاد شده که در جهت ارزش‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تلاش می‌کند.

رییس عقیدتی سیاسی لشگر 16 زرهی استان قزوین بیان کرد: صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب از وظایف اساسی آحاد مردم بوده که مسؤولان باید در این زمینه تلاش کرده و بستر لازم را فراهم کنند.

وی در پایان گفت: ترویج فرهنگ نماز، کتابخوانی و فرهنگ قرآنی از جمله وظایف اصلی نهاد عقیدتی سیاسی بوده که در اولویت قرار دارد چرا که نیروهای ارتش جایگاه والایی در سطح جامعه دارند./853/203/ب2

ارسال نظرات