۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۵۵۲۳۴
حجت‌الاسلام حسينی قمی مطرح کرد؛

آل سعود مصداق امروزی انحطاط فکری در جوامع اسلامی

حجت‌الاسلام حسينی قمی گفت: در عصر حاضر مصداق امروز انحطاط فکری جامعه اسلامی همان شجره خبیثه ملعونه یعنی آل سعود و بدتر از آنان مفتیان حرام خواری هستند که مردم را به سمت و سوی این طرز تفکر شوم و پلید غیر اسلامی سوق می‌دهند.
سیدحسین حسینی قمی عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ششمین و آخرین شب عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسؤولان نظام و عموم مردم عزادار در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سيد حسين حسينی قمی در حضور رهبر معظم انقلاب با عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: جامعه اسلامی در دوران امام سجاد(ع) با ترس و خفقان خلفای جور رو به رو بود.

وی افزود: بدترین ویژگی دوران امام سجاد(ع) را می‌توان انحطاط فکری جامعه اسلامی که نشات گرفته از همان ترس و خفقان بود نام برد.

حجت‌الاسلام حسينی قمی در ادامه بیان داشت: امام صادق(ع) فرمودند: در دوران بنی امیه مردم اجازه داشتند از ایمان سخن به زبان بیاورند اما کسی حق نداشت از شرک سخنی به میان بیاورد؛ علامه مجلسی در توضیح این حدیث می‌فرماید: هدف بنی امیه از این عمل آن بود که مسلمانان به اموری که آنان را از توحید و اسلام خارج می‌کند جاهل بمانند، تا با اعلام جنگ با ولی خدا و مباح دانستن خون امام آنان ندانند که با این عمل از جرگه اسلام و مسلمانی خارج می‌شوند.

وی اضافه کرد: در عصر حاضر مصداق امروز انحطاط فکری جامعه اسلامی همان شجره خبیثه ملعونه یعنی آل سعود و بدتر از آنان مفتیان حرام خواری هستند که مردم را به سمت و سوی این طرز تفکر شوم و پلید غیر اسلامی سوق می‌دهند./202/813/ب1

ارسال نظرات