۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۵۵۸۹۷
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین:

شهدای دفاع مقدس الگوی مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی هستند

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از دین اسلام و پرچم رسول‌الله خوش درخشیدند، گفت: حماسه‌آفرینی شهدای دفاع مقدس سبب شد امروز آنها الگوی مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی باشند.
سردار فضلی سخنرانی سردار فضلی در کنگره ملی 3 هزار شهید خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سردار علی فضلی، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، دوشنبه در سومین روز از کنگره ملی سرداران و 3 هزار شهید استان خراسان شمالی که با محوریت گرامیداشت شهدای دانش‌آموز برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت ملت ایران در عرصه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به‌ ویژه در هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و مقابله با گروهکهای ضدانقلاب مردانه جنگیده و به پیروزی رسیدند، اضافه کرد: با توجه به مقاومت ستودنی مردم دین‌مدار ایران اسلامی در عرصه جنگ تحمیلی و تقابل با دشمنان و استکبار، باید گفت ملت ایران در دشمن‌ستیزی، ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی نمره بیست کسب کرده‌اند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه امروز هم ملت ایران در دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع) پیشگام هستند، تصریح کرد: افزون بر این امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی روحیه مقاومت اسلامی و ایستادگی در نقاط مختلف جهان فراگیر شده و انقلاب اسلامی به الگوی جوامع ظلم‌ستیز تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایستادگی بر روی عقیده و وحدت و انسجام بین شیعه و سنی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و نظام اسلامی بود که ملت ایران موفق شدند توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی را خنثی و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از دین اسلام و پرچم رسول‌الله خوش درخشیدند، افزود: حماسه‌آفرینی شهدای دفاع مقدس سبب شد امروز آنها الگوی مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی با بیان اینکه امام راحل برای به ثمر رسیدن انقلاب و نظام اسلامی بیش از پنج دهه مطالعه، مجاهدت و مبارزه داشت، افزود: در واقع جد و جهد امام خمینی(ره) به همراه سایر مراجع، علما، شهدا و اقشار مختلف مردم سبب پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار و استحکام نظام اسلامی شد.

سردار فضلی با اشاره به اینکه همه ما امنیت، آرامش و آسایش فعلی خود را مدیون شهدا هستیم، اضافه کرد: باید تلاش کنیم با عمل خود راه شهدا را ادامه داده و آرمانها و ارزشهای این بزرگواران را به نسلهای جدید منتقل کنیم.

گفتنی است، کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی بیست و چهارم مهرماه همزمان با چهارمین سالگرد ایام سفر رهبر معظم انقلاب به این استان در بجنورد آغاز شده و تا بیست و هفتم به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

در مدت‌زمان برگزاری این کنگره چهار اجلاسیه شهدا شامل اجلاسیه ویژه بانوان، اجلاسيه ویژه دانش آموزان و فرهنگيان، اجلاسيه ویژه دانشجویان، اساتيد و طلاب و اجلاسيه ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و عموم مردم برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است، استان خراسان شمالی دارای حدود 3 هزار شهید، 6 هزار و 613 جانباز و 33 هزار رزمنده است که در سالهای دفاع مقدس برای حراست از کشور و نظام جان‌فشانی کردند./9314/202/ب2

ارسال نظرات