۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۵۶۵۵۷
امام جمعه آمل:

دولت وزرای کارآمد و دلسوز را برای خدمت به مردم معرفی کند

امام جمعه‌ آمل با تقاضا از دولت مبنی بر معرفی وزرای کارآمد و دلسوز، گفت: باید در این عرصه توجه شایسته ای وجود داشته و افراد مناسبی معرفی شوند.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار جمعی از مدیران شهرستان آمل تصریح کرد: اراده خداوند بر این است نهضت حسینی بماند و همه انسانها از آن درس بگیرند و حضرت حق می خواهد خون امام حسین(ع) ثارالله شود.

امام جمعه آمل ادامه داد: در عمل امام حسین(ع) و یارانش اخلاص و برای رضایت حضرت حق بوده است که سبب شد تا ماندگار شود و ضرورت دارد تلاش کنیم اعمال ما برای تحقق رضایت پروردگار متعال باشد.

حجت الاسلام مرتضوی بهره گیری از فرهنگ عاشورایی را زمینه ساز تعالی و سعادت جامعه دانست و اظهارداشت: جامعیت نهضت حسینی و رهبری آن سبب ماندگاری فرهنگ عاشورایی شده است و یاران امام حسین(ع) افرادی به کمال رسیده بودند که این نهضت برای همگان درسها و پیامهای فراوانی دارد و حماسه عاشورا نمایشگاه همه خوبیها و بدیهای عالم بوده است.

وی واقعه کربلا را نمایش خیر مطلق در برابر شر مطلق دانست و بیان داشت:  شاید هر اتفاقی درسهای فراوانی داشته باشد اما نهضت عاشورا درسهای بیکرانی در همه زمینه ها دارد و الگویی برای همگان دارد.

امام جمعه آمل با بیان این که ضرورت دارد در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود کوشا بوده و اهتمام شایسته ای داشته باشیم، گفت: مدیران باید از همه فرصتها برای  رفع مشکلات موجود استفاده کنند.

وی اظهارداشت: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد که باید از این فرصتهای ارزشمند و گرانقدر نهایت بهره بردای را داشته باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به حضور پهلوان قاسم رضایی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی مسابقات المپیک ادامه داد: ضرورت دارد حمایتهای شایسته ای از ورزشکاران صورت گیرد که افتخارآفرین هستند.

وی با اشاره به استعفای وزرای دولت اظهارداشت: امیدواریم وزرایی که معرفی می شوند سیاسی نبوده و کارآمد باشند تا بتوانند اقدامات شایسته ای صورت دهند.

امام جمعه آمل سیاسی بازی را مانع خدمت رسانی شایسته به مردم دانست و تصریح کرد: سیاسی بازی برای جامعه کاربردی نیست و آسیب می رساند که باید توجه لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی با تقاضا از دولت مبنی بر معرفی وزرای کارآمد و دلسوز اظهار داشت: باید در این عرصه توجه شایسته ای وجود داشته و افراد خوبی معرفی شوند.

وی با اشاره به نقش والای وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش فرصتی برای سرمایه گذاری و توسعه پایدار است که فعالیتهای خوب در آن می تواند در فرهنگ سازی و رفع مشکلات جامعه اثربخش باشد./202/1314/ب1

ارسال نظرات