۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۵۸۸۶۸
از سوی سازمان اتوبوسرانی مشهد انجام می‌شود؛

سرویس‌دهی به راهپیمایان 13 آبان با 400 دستگاه اتوبوس

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: روز 13 آبان در دو مرحله سرویس دهی بازگشت انجام می‌شود یک مرحله پس از اتمام راهپیمایی و مرحله دیگر پس از اتمام نماز ظهر است.
13 آبان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، علی اصغر نیشابوری، مدیرعامل این سازمان گفت: مسیر راهپیمایی روز 13 آبان میدان پانزده خرداد، خیابان امام رضا(ع)، میدان بسیج و حرم مطهر رضوی است و در این روز کانون راهپیمایی میدان پانزده خرداد است به همین دلیل از ساعات اولیه روز سرویس‌دهی از مدارس به سمت کانون راهپیمایی انجام می‌شود.

علی اصغر نیشابوری افزود: افزون بر مدارس سرویسدهی از 12 پایانه در مسیر رفت و 5 پایانه در مسیر برگشت از راهپیمایی نیز انجام می شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تعداد 400 دستگاه اتوبوس دانش آموزان را از مدارس به مبدا راهپیمایی و همچنین در برگشت منتقل خواهند کرد.

وی ادامه داد: پایانه ‌های الهیه، وکیل‌آباد، آزادی، انقلاب اسلامی، صبا، شهید مفتح، مصلی، میدان فردوسی، میدان بیت المقدس، انتهای خطوط طرق ،خواجه ربیع، و میدان شهدا خرداد این 12 پایانه را تشکیل می‌دهند و از این پایانه‌ها راهپیمایان به میدان امام خمینی (ره)، بسیج و پانزده خرداد منتقل می‌شوند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در خصوص 5 پایانه مسیر برگشت از راهپیمایی گفت: این پایانه‌های موقت در چهارضلع حرم مطهر ایجاد می‌شود و سرویس‌دهی برگشت از این نقطه انجام می شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: پایانه شماره یک در روگذر شیرازی حرم مطهر، پایانه شماره 2 در میدان بیت المقدس خیابان امام رضا(ع) پایانه شماره 3 در روگذر طبرسی حرم مطهر، پایانه شماره چهار در خیابان نواب صفوی و پایانه شماره 5 در خیابان خسروی از چهارراه خسروی نو به سمت چهارراه مدرس به راهپیمایان ارائه خدمت می‌کند.

نیشابوری خاطرنشان کرد: روز 13 آبان در دو مرحله سرویس دهی بازگشت  انجام می‌شود یک مرحله پس از اتمام راهپیمایی و مرحله دیگر پس از اتمام نماز ظهر است.

وی از استقرار 2 دستگاه اتوبوس امداد در میدان راه آهن و میدان گنبد سبز برای به کارگیری در مواقع ضروری خبر داد./101/934/ب1

ارسال نظرات