۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۵۹۳۳۳
مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر:

انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است، گفت: 13 آبان بیانگر هوشیاری و پایبندی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای تحقق آرمانهای انقلاب است.
حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خانم بیگی، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر ظهر امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه نرجسیه این شهرستان، ابراز داشت: 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و اعلام انزجار و برائت از مستکبران و زورگویان جهان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر بیان داشت: در این تاریخ ملت ایران دوباره به نظام مقدس جمهور اسلامی پاسخ مثبت داد و بساط ظلم و ستم مستکبران را برچید.

این مسؤول یادآور شد: ملت بصیر ایران با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر ثابت کردند که آمریکا همچنان دشمن اصلی ملت ایران بوده و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: روز 13 آبان نویدبخش این پیام است که ما در هر زمان و به اذن رهبر معظم انقلاب آماده مبارزه با استکبار جهانی هستیم و از هیچ جانفشانی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره دشمن مستکبران و دوست و یاور مظلومان جهان خواهد بود، زیرا دین مبین اسلام همواره بر ظلم ستیزی تأکید داشته و انقلاب اسلامی نیز با شعار استکبارستیزی به وجود آمد.

خانم بیگی خاطرنشان کرد: 13 آبان بیانگر هوشیاری و پایبندی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای تحقق آرمانهای انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر در پایان بیان داشت: انقلاب ما انقلابی برگرفته از نهضت عاشورا است و تحت هیچ شرایطی ذلت را نخواهیم پذیرفت و تا پای جان با استکبار جهانی مقابله کرده و سازش را نمی پذیریم./857/203/ب2

ارسال نظرات