۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۵۹۳۵۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اعتماد به آمریکا هیچ سودی برای کشور ندارد/ برخی ها گوششان بدهکار مسأله نفوذ نیست

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تجربه ثابت کرده که اعتماد به آمریکایی ها هیچ سودی برای ما نخواهد داشت، گفت: موضوع برجام بار دیگر بدعهدی آمریکایی در برابر ملت ایران را به اثبات رساند و با توجه به این تجربه باز هم برخی ها در کشور رفع مشکلات را در برقراری رابطه با آمریکا می دانند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان این کشور پرچمداران دفاع از اسلام و انقلاب هستند و مبارزه با آمریکا را افتخاری بزرگ برای خود می دانند.

وی با بیان این که جوانان ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرف، دینداری و بصیرت خود را به دنیا نشان دادند، افزود: مردم به ویژه نسل جوان کشورمان در راهپیمایی امروز بار دیگر با آرمان های امام راحل و خون شهدا بیعت کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان ین که شعار مرگ بر آمریکا یک شعار احساسی نیست، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این شعار بر مبنای یک منطق عمیق شکل گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که به کوری چشمان دشمنان داخلی و خارجی شعار «مرگ بر آمریکا» هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، افزود: این شعار مبنایی و اصیل برآمده از عمق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است و هیچ گاه دستخوش توطئه های دشمنان قرار نخواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که با توجه به رویکرد خباث آلود آمریکایی ها علیه ملت ایران متأسفانه عده ای در کشور همچنان به دنبال ایجاد رابطه با این کشور متجاوز هستند، تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه نمی تواند با کشوری که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز هر چه در توان داشته برای نابودی نظام به کار گرفته ارتباطی داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جنایت های آمریکا علیه ملت ایران هیچ پایانی ندارد و هر روز به شیوه های جدیدی دنبال می شود، خاطرنشان کرد: ساده لوحان داخلی باید بدانند که آمریکا تنها به دنبال تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که تجربه ثابت کرده که اعتماد به آمریکایی ها هیچ سودی برای ما نخواهد داشت، تصریح کرد: موضوع برجام بار دیگر بدعهدی آمریکایی در برابر ملت ایران را به اثبات رساند و با توجه به این تجربه باز هم برخی ها در کشور رفع مشکلات را در برقراری رابطه با آمریکا می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که مدافعان رابطه با آمریکا بدانند که برقراری رابطه با این کشور مستکبر ثمره ای جز خفت و خواری برای ملت و کشورمان نخواهد داشت، افزود: بیش از سه دهه توطئه و نیرنگ علیه کشور برای اثبات دروغین بودن ادعای این کشور مستکبر کافی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری سیاست آمریکایی ها را دخالت در امور کشورهای جهان دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها هر جا که حضورشان منافعی برایشان در پی داشته باشد با همه توان به آنجا لشکر کشی می کنند و در این مسیر هیچ چیز برایش اهمیت ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که ملت ایران مانع اصلی تحقق سیاست های استکباری آمریکایی ها در کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای اسلامی منطقه است، افزود: آمریکا هیچ گاه از رفتار سلطه جویانه خود در برابر ملت ها عقب نخواهد نشست.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به خطر نفوذ آمریکا اشاره کرد و با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نسبت به خطر نفوذ به مسؤولان هشدار می دهند، گفت: متأسفانه گویا برخی مدیران گوششان بدهکار این حرف ها نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آمریکا را خطر بزرگی برای وحدت امت اسلامی دانست و تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا با تشدید فرقه گرایی در کشورهای اسلامی امروز به بحرانی در خاورمیانه دامن زدند که موجب کشتار هزاران انسان بی گناه شده است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران به رهبری امام راحل در گذشته و امروز نیز مقام معظم رهبری تاکنون مانع  نفوذ اجانب در کشور شده است، خاطرنشان کرد: اگر هوشیاری و بصیرت ملت ایران و حضور با صلابت ولی فقیه نبود امروز آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی اش در کشورمان نفوذ کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به موضوع تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام اشاره کرد و با بیان این که دانشجویان ولایی با تسخیر خانه فساد به چند دهه دخالت و نفوذ آمریکایی ها در ایران پایان دادند، گفت: امام خمینی(ره) اشغال لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان را انقلاب دوم نام نهادند که این نشان دهنده اهمیت این حرکت انقلابی دانشجویان بود.

وی استکبار ستیزی را یکی از مهم ترین شعارهای انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که ملت ایران برای مقابله با ظلم و ستم همواره آماده اند، ادامه داد: ایران اسلامی در هیچ مقطعی آغاز کننده جنگ نبوده و در جریان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران تنها از تمامیت ارزی و آرمان های انقلاب حراست و پشتیبانی کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکایی ها بعد از جریان تسخیر لانه جاسوسی همواره با توطئه و حمایت از آغازگر جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، تلاش کردند تا انقلاب نوپای ملت ایران را سرنگون کنند، گفت: اما 37 سال است که انقلاب با سرعت به رشد و تعالی خود در حال حرکت است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهری در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با دانش آموزان اشاره کرد و گفت: سخنان ایشان باید همواره مورد توجه مسؤولان کشور قرار گیرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکایی ها در قضیه برجام بر عهد خود با ملت ایران پایبند نبودند، ادامه داد: آمریکایی ها در عمل نشان دادند که اهل فریب، نیرنگ و دروغ هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اساس و مبنای سیاست های آمریکا در برابر ملت ها را ظلم و ستم دانست و تصریح کرد: امروز این کشور مستکبر حامی بسیاری از حکام جنایتکار نظیر آل سعود است./950/202/ب2

ارسال نظرات