۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۴۶۰۰۲۱
وزیر اطلاعات:

دشمنان و گروه‌های تکفیری از نفوذ به ایران ناامید شده‌اند

وزیر اطلاعات گفت: تلاش و همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در سایه رهنمودهای رهبری، دشمنان و گروه‌های تکفیری را از نفوذ به ایران ناامید کرده است.
وزیر اطلاعات- دیدار با حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، اظهار کرد: وحدت، همدلی و همراهی مردم در استان خراسان شمالی بسیار مؤثر بوده و سبب شده تا این استان از نظر امنیت به یکی از استانهای نمونه کشور تبدیل شود.

وی با ستودن امنیت و آرامش موجود در خراسان شمالی، اظهار کرد: این استان همواره در زمره استانهای امن کشور بوده به‌گونه‌ای که هیچ‌گاه از خراسان شمالی صدای تنش و درگیری نشنیده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در ادامه با بیان اینکه وضعیت امنیت در سرتاسر کشور هم مطلوب است، خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امنیت پایداری را در منطقه ایجاد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امنیت مناسب و پایدار موجود در ایران اسلامی دشمنان و گروه‌های تکفیری و تروریستی را برای نفوذ به کشور ناامید کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی ادامه داد: فرزندان همیشه بیدار ملت در دستگاه‌های اطلاعاتی با اشراف شبانه‌روزی در لایه‌های مختلف جامعه و همچنین عوامل و موضوعات خارجی، همچون گذشته با اقتدار و دقت، برای حفظ امنیت پایدار در کشور و جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

گفتنی است، وزیر اطلاعات همچنین صبح امروز با آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری هم دیدار کرد.

لازم به یادآوری است، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی صبح امروز وارد بجنورد، مرکز خراسان شمالی شد و از سوی مسؤولان سیاسی، امنیتی و انتظامی و همچنین شماری از مدیران اجرایی استان مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و همچنین حضور در نشست شورای اداری استان ازجمله برنامه‌های سفر وزیر اطلاعات به خراسان شمالی است./202/9314/ب1

ارسال نظرات