۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۶۰۱۹۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اربعین حسینی نمایش اقتدار و قدرت تشیع در جهان است

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه در هیچ یک از ادوار تاریخ جهان اسلام تشیع به این میزان قدرتمند نبود، گفت: اربعین روز نمایش قدرت تشیع برای جهان است، در اجتماع ۲۰ میلیونی اربعین جهانیان متوجه خواهند شد که قدرت برتر عصر حاضر شیعه است.
اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا عصر امروز در جمع بازنشستگان سپاه و خانواده های آنها اجتماع اربعین حسینی را بزرگترین نمایش قدرت تشیع در جهان دانست و گفت: این اجتماع عظیم ترین اجتماع بشری است.

وی با بیان اینکه در هیچ یک از ادوار تاریخ جهان اسلام تشیع به این میزان قدرتمند نبود، تصریح کرد: اربعین روز نمایش قدرت تشیع برای جهان است، در اجتماع ۲۰ میلیونی اربعین جهانیان متوجه خواهند شد که قدرت برتر عصر حاضر شیعه است، شیعیان در این اجتماع اتحاد و همدلی خود را به رخ دنیا خواهند کشاند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اذعان داشت: شیعه در طول تاریخ مظلوم بود و همواره مورد ظلم و آزار حاکمان ستمکار قرار داشت، اما امروز با برکت انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا شیعه در جهان دارای اقتدار و عظمتی است که بی همتا و بی نظیر است.

وی با بیان اینکه امروز در وضعیت جنگ احزاب قرار داریم و دشمنان با تمام قوا و قدرت خود با بهره گیری از همه امکانات و تجهیزات برای مقابله با اسلام و ضربه به نظام اسلامی وارد میدان شده است، افزود: دشمن تلاش دارد تا اسلام و باور به اسلام را در جهان از میان بردارد و آن را به نابودی بکشاند.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به ناکامی دشمن در سالهای اخیر برای ضربه ای کارآمد به اسلام و انقلاب، تصریح کرد: اما امروز به برکت خون شهدا و تدابیر رهبر انقلاب دشمن ناکام مانده است و قدرت و توان نظام اسلامی و اسلام در جهان روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه دشمن باید از عصبانیت بمیرد، ادامه داد: دشمن با دیدن قدرت و اقتدار نظام اسلامی حق دارد از شدت عصبانی بمیرد، اما برخی خود باختگان داخلی هنوز که هنوز است به دنبال دشمن افتاده اند، این افراد مایه ننگ هستند و هیچگاه نباید فرصتی برای خود نمایی داشته باشند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا حزب الله لبنان را بازوی توانمند ایران عنوان و تصریح کرد: حزب الله لبنان مانند سد آهنینی در برابر اسرائیل ایستاده است، انصارالله یمن و بسیج مردمی عراق و بسیج سوریه امروز با قدرت تمام در برابر دشمنان و تروریسم ایستاده اند و در سایه ایمان و الهام گیری از انقلاب اسلامی دشمنان را خار و ذلیل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به امید خدا جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، عراق و لبنان، تمام تروریستها را نابود خواهند کرد، افزود: به امید خدا اضمحلال و نابودی داعش و تروریستهای منطقه نزدیک است و به فضل الهی در اربعین حسینی بار دیگر شاهد هراس دشمن خواهیم بود./202/854/ب1

ارسال نظرات