۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۶۰۶۸۵
عصر امروز در ارومیه؛

طرح استعدادیابی قاریان قرآن کریم آذربایجان غربی افتتاح شد

عصر امروز در ارومیه طرح استعدادیابی قاریان قرآن کریم آذربایجان غربی افتتاح شد.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، عصر امروز در ارومیه طرح استعدادیابی قاریان قرآن کریم آذربایجان غربی در سالن همکف استانداری این استان افتتاح شد.

این مراسم با حضور بهبودی، مدیرکل امور استانی سازمان دارالقرآن کشور، کاتب، مدیرعامل سازمان دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی، خیری، مدیرعامل سازمان دارالقرآن کریم این استان، میرقلنج، استاد تفسیر و قرآئت قرآن کریم و حجت الاسلام داداش زاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.

حضور جمعی از قرآن آموزان نمونه آذربایجان غربی و پرسش سوال از مدیران و مسئولان حاضر در جلسه بخش دیگری از برنامه اجرا شده در بخش پایانی این مراسم بود.

مهدی کاتب، مدیرعامل سازمان دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی و مجری طرح استعدادیابی قرآن کریم در این مراسم با اشاره به شروع این طرح در استان، گفت: برنامه این دوره با توجه به سر فصلهای ارائه شده سازمان دارالقرآن کریم اجرا می شود.

وی با توجه به قبولی 50 نفر از 250 نفر متسابق قرآن کریم آذربایجان غربی با هدف استعدادیابی نخبگان قرآنی، افزود: این 50 نفر در کلاسهای آموزشی ویژه تربیت نخبگان قرآنی شرکت می کنند.

مدیرعامل سازمان دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی با اشاره به همزمانی شروع کلاسهای طرح استعدادیابی با زمان تحصیل قرآن آموزان، خاطرنشان کرد: کلاسها در پنج شنبه و جمعه برگزار می شود تا مانع از حضور قرآن آموزان در کلاسهای درسی خود نباشد.

وی با بیان اینکه طرح استعدادیابی قرآنی در طول 16 هفته اجرا می شود، خبر داد: اجرای این طرح از اواخر آبان ماه شروع و کلاسها بر اساس برنامه با حضور بهترین اساتید قرآنی استانی و غیراستانی دایر می شود./202/936/ب1

ارسال نظرات