۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۴۶۰۷۲۳

کارگاه آموزشی آشنایی با حیطه‌های معنا‌شناسی و کاربرد آن در مطالعات قرآنی برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی آشنایی با حیطه‌های معناشناسی و کاربرد آن در مطالعات قرآنی از سوی پژوهشکده مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری انجمن مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.
قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری رسا، پژوهشکده مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری انجمن مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی، کارگاه آموزشی آشنایی با حیطه‌های معناشناسی و کاربرد آن در مطالعات قرآنی را برگزار می‌کند.

در این کارگاه آموزشی، آشنایی که روز شنبه  ۲۲ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶، به مدت ۶ساعت برگزار می‌شود آقایان احمد پاکتچی با موضوع کمیت و کیفیت در افعال حوزه معرفت در قرآن‌کریم با رویکرد معناشناسی، هادی رهنما با موضوع طراحی و اجرای پژوهش معناشناختی در قرآن‌کریم، محمد علی خوانین‌زاده با موضوع معناشناسی حس‌آمیزی با تکیه بر شواهدی از قرآن‌کریم، و خانم آزیتا افراشی با موضوع معناشناسی با تکیه بر شواهدی از قرآن‌کریم سخنرانی می‌کنند.

لازم به ذکر است که شرکت در این دوره برای دانشجویان و پژوهشگران مطالعات قرآنی و تمامی متخصصان و علاقه‌مندان علوم‌انسانی بلامانع است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبری ارائه می‌شود که دارای ارزش علمی و اداری و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

در پایان یادآور می‌شود که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به نشانی تهران، بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آئینه‌وند «۶۴ غربی» پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، یا سایت پژوهشگاه www.ihcs.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۶۲۴۴۸۵ سرکار خانم عبداللهی تماس حاصل کنند./872/102/ب2

ارسال نظرات