۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۶۰۸۸۰
مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر:

مناظرات انتخاباتی آمریکا ماهیت اصلی این کشور را برملا کرد

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر گفت: مناظرات شرم آور و به دور از اخلاق کاندیداهای آمریکا و مشکلات اخلاقی متعدد آنها وجهه آمریکا را به جهانیان نشان داد و ماهیت اصلی کشوری مستکبر که ادعای حکومت بر جهان را دارند برملا کرد.
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: سیاست کلی استکباری و استعماری آمریکا و منافع ملی آنها بر مبنای برتری جویی در دنیا بنا شده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر بیان داشت: در تحقق این سیاست کلی آمریکا تفاوتی میان جمهوری خواهان و دموکراتها وجود ندارد و اصول سیاسی کلی هر دو حزب بر این مبنا بنا شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ممکن است احزاب مختلف در شیوه اجرای سیاستهای کلی آمریکا تفاوت داشته و راهکارهای متفاوتی ارائه دهند اما نتیجه عملکرد همه آنها یکسان بوده و در جهت منافع کلی آمریکا طرح ریزی شده است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تحقق پیش بینی های رهبر معظم انقلاب یادآور شد: پیش بینی های رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری پیشین آمریکا محقق شد و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا بارها به ملت ایران آشکار کرد.

حجت الاسلام بنی عامریان اظهار داشت: بر تمام اهل علم و تفکر و بصیرت ثابت شده است که دشمن برای منافع کشور کوچکترین ارزشی قائل نیست و با پیشرفتهای ملت ایران مخالفت می کند و تنها به دنبال تحقق اهداف خود در منطقه است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر تأکید کرد: اکنون با اظهار نظرهای رییس جمهور جدید آمریکا بار دیگر بر مردم جهان ثابت شد که سیاستهای آمریکا در قبال ملت ایران چیست و هیچ گاه خیر و منفعت ملت ایران را طالب نیست.

این مسؤول مطرح کرد: کسب آرای بالای رییس جمهور آمریکا بیانگر نارضایتی مردم آمریکا از سیاست دموکراتها بوده و نشان دهنده اقبال عمومی مردم به تغییر سیاستهای این کشور می باشد.

حجت الاسلام بنی عامریان در پایان عنوان داشت: مناظرات شرم آور و به دور از اخلاق کاندیداهای آمریکا و مشکلات اخلاقی متعدد آنها وجهه آمریکا را به جهانیان نشان داد و ماهیت اصلی کشوری مستکبر که ادعای حکومت بر جهان را دارند برملا کرد./302/857/ب1

ارسال نظرات