۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۶۱۷۲۹
مرادی در تذکر شفاهی:

استانداران براساس جناح بندی های سیاسی انتخاب می شوند

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس از رئیس جمهور و وزیر کشور خواست تا نسبت به انتصابات استاندار استان هرمزگان بازنگری داشته باشد.
صحن مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا به نقل از خانه ملت، احمد مرادی در نشست علنی امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: پس از گذشته 37 سال از عمر انقلاب مردم هرمزگان همچنان مشکلات بسیاری دارند به گونه ای که نرخ بیکاری به بیش از 30 درصد رسیده است و صنایع و پتروشیمی نیز حاضر به استفاده از نیروهای بومی نیستند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرمزگانی ها از تبعیض و بی عدالتی رنج می برند متاسفانه تنگ نظری ها در انتصاب استاندار نیز سبب شده تا انتخاب براساس تسویه حساب های جناحی و خوش خدمتی انتخاباتی انجام گیرد در صورتی که استاندار باید از نیروهای کارآمد و با تجربه انتخاب شود.

وی افزود: با بازنگری در انتخاب استاندار هرمزگان میزان بیکاری کاهش پیدا خواهد کرد و صنایع تعطیلی چون آلومینیوم مهدی نیز رونق خواهد گرفت. همچنین وضعیت ملوانان، صیادان و کشاورزان بهبود خواهد یافت. متاسفانه استاندار فعلی تاب و تحمل انتقاد سازنده را ندارد به گونه ای که نه تنها اصولگرایان بلکه اصلاح طلبان استان هرمزگان از شرایط فعلی ناراضی هستند بنابراین هیاتی برای اصلاح وضعیت باید به استان اعزام شود./856/د102/ج1

ارسال نظرات