۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۶۲۶۴۷
با هدف بررسی اندیشه های منحرف فرقه ضاله بهاییت؛

مستند تلوزیونی «بی بها» از شبکه سوم سیما پخش می شود

اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به فرقه سازی های مختلف ایادی استکبار در کشور های مسلمان، اقدام به ساخت مستند «بی بها» در راستای شناخت فرقه ضاله بهائیت کرده است.
مستند بی بها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه، با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به فرقه سازی های مختلف ایادی استکبار در کشور های مسلمان، اقدام به ساخت مستند «بی بها» در راستای شناخت فرقه ضاله بهائیت کرده است.

بر اساس این گزارش؛ این مستند در راستای افشای اهداف پشت پرده شکل گیری، عضو گیری ونشر افکار پلید فرقه ضاله  بهائیت تهیه شده است.

همچنین، مستند «بی بها»  که در واقع کنکاشی در ویژگی های فرقه ضاله بهاییت است و در 4 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده است، به موضوعاتی از قبیل تاریخچه‌ شکل گیری فرقه انحرافی بهائیت به دست استعمارگران، وضعیت فعلی رهبران وگماشتگان این فرقه، طرح های تبلیغاتی بهائیت در کشورهای مختلف، روش های تبلیغاتی بهائیان و فعالیت های بهائیان در ایران پرداخته است.

گفتنی است، مستند «بی بها» به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده و کارگردانی جواد یغموری، در واحد تولید اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه تولید شده است که از امروز دوشنبه تا پنج شنبه چهارم آذر ماه ساعت17:30 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد./859/204/ب2

ارسال نظرات