۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۶۳۰۸۸
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:

استمرار نظام اسلامی نیازمند تفکر بسیج است

گلمحمدزاده با بیان اینکه بسیج از بدنه مردم و مهم‌ترین عامل وحدت و انسجام ملی است، گفت: استمرار نظام اسلامی نیازمند تفکر و اندیشه بسیج است.
سرهنگ گلمحمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ الیاس گلمحمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه مشترک مجمع اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر و همچنین شورای اداری بسیج رسانه اظهار داشت: امروز با گذشت سال‌ها از تشکیل بسیج، هنوز شاهد برکات و آثار ارزشمند این شجره طیبه هستیم.

وی با بیان این‌که بسیج بی‌واسطه در خدمت نظام، دولت و مردم است، خاطرنشان کرد: بسیج از بدنه مردم و مهم‌ترین عامل وحدت و انسجام ملی است. استمرار نظام اسلامی نیازمند تفکر و اندیشه بسیج است، چراکه تمامی توطئه های دشمنان نظام در راستای براندازی نظام اسلامی ایران متمرکز شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که بسیج عامل اصلی در برقراری امنیت جامعه است، گفت: با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد، بسیج عامل اصلی در خنثی شدن توطئه های دشمن است. در حقیقت این بسیج بود که توطئه قومیت‌گرایی دشمنان را نیز خنثی کرده است.

سرهنگ گلمحمدزاده با تشریح نقش بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر حضور بسیج در کنار دیگر نیروهای مسلح نبود، شاید دیگر استان‌هایی از ایران جز خاک کشور نبودند، باید دانست که در طول 200 سال گذشته برای اولین بار بود که حتی یکی وجب از خاک کشور را در دوران جنگ تحمیلی از دست نداده ایم.

وی تفکر بسیج را عامل اصلی مقابله جبهه مقاومت اسلامی با جریان های تروریستی و تکفیری دانست و گفت: اگر حزب الله توانست در مقابل چهارمین ارتش قدرتمند جهان پیروز شود و اگر امروز شاهد فرار تروریست های تکفیری به دامان حامیان خود در منطقه هستیم، همه به برکت صدور آرمان ها و الگوی بسیج بوده  است.

معاون سپاه عاشورا با اشاره به این‌که تفکر بسیجی مقابل فرهنگ اشرافی‌گری ایستادگی کرده است، افزود: حرکت خزنده‌ای در داخلی با هدایت دشمنان از خارج کشور مشاهده می شود که به دنبال تضعیف روحیه انقلابی است، این در حالیست که مدیر دارای مسؤولیت در نظام اسلامی، باید تفکر جهادی و انقلابی داشته باشد.

وی خدامحوری، ولایت مداری، تکلیف گرایی، شناخت دشمن، مدیریت جهادی و حق‌طلبی را از جمله وظایف بسیجیان دانست و گفت: رسانه‌ها تشکیل دهنده جهت افکار عمومی هستند؛ امروز شاهد نقش‌آفرینی ارزشمند رسانه‌ها در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا ادامه داد: اگر دشمنان در رسانه‌های داخلی نفوذ کنند، خطری بزرگی وحدت و تمامیت کشور را تهدید خواهد کرد، امروز در دو جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمنان درگیر هستیم، که رسانه‌ها می‌توانند با تنویر افکار عمومی در هر دو جبهه توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

گلمحمدزاده حفظ روحیه انقلابی‌گری در مردم، مقابله با محتوا زدایی از انقلاب، تقویت سواد رسانه‌ای مردم و کادرسازی در جبهه جهاد فرهنگی را از جمله وظایف بسیج رسانه استان دانست و گفت: مادامی که تفکر بسیج، ایثار، شهادت و رویکرد جهادی در عرصه‌های مختلف در کشور حاکم است، دشمنان نظام راه به جایی نخواهند برد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات