۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۴۶۳۵۸۳
امام جمعه آمل مطرح کرد؛

کم توجهی دولت در ضعف زیرساخت های مازندران پذیرفتنی نیست

امام جمعه ‌آمل گفت: کم توجهی دولت در تقویت زیرساخت های مازندران و این شهرستان پذیرفتنی نیست و نیاز است نگاه ویژه ای برای بهبود امور وجود داشته باشد که خواسته ای مهم و اساسی است.
امام جمعه آمل امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه امروز در دیدار مدیران ستاد مدیریت بحران شهرستان آمل با اشاره به بارش برف در سطح شهرستان اظهارداشت: بارش برف در این شهرستان زمینه مشکلات برای ما مردم را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: مردم نجیبی داریم که همواره در صحنه ها حضور داشته و شایسته بهترین خدمات و فعالیت ها هستند که باید توجه شایسته ای به آنان صورت گیرد.

امام جمعه آمل با بیان این که آب، برق و گاز بخش بسیاری از شهرستان آمل قطع بوده است، اظهارداشت: اگر مردم ما اعتراض نمی کنند دلیل نمی شود کاری برای این عزیزان صورت نگیرد.

دولت نگاه ویژه ای برای تقویت زیرساخت ها داشته باشد

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: شهرستان آمل از نظر زیرساخت های برق، آب و گاز مشکلاتی دارد که باید عزم جدی و ویژه ای در این عرصه وجود داشته باشد که ضرورتی اساسی است.

وی ادامه داد: کم توجهی دولت در تقویت زیرساخت های مازندران و این شهرستان پذیرفتنی نیست و نیاز است نگاه ویژه ای برای بهبود امور وجود داشته باشد که خواسته ای مهم و اساسی است.

از مردم عذرخواهی می کنیم

امام جمعه آمل تصریح کرد: از مردم صبور و عزیز شهرستان آمل به سبب اتفاقات صورت گرفته و قطعی برق، آب و گاز عذرخواهی می کنیم که نباید شاهد چنین اتفاقات و مسائلی باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: دولت باید نسبت به اتفاقات صورت گرفته در بارش برف پاسخگو باشد و عزم و توجه ویژه ای را نسبت به توجه زیرساخت ها و جبران خسارت ها به خصوص برای باغداران صورت دهد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان آمل و اعضای ستاد مدیریت بحران تلاش های ارزنده و خوبی صورت دادند که جا دارد از اهتمام و عزم خوب این عزیزان قدردانی شود اما وقتی برق، آب و گاز قطع باشد فایده ای ندارد.

مدیران استانی و کشوری پای کار باشند

امام جمعه آمل تصریح کرد: از مردم درخصوص برق، آب و گاز کم پول گرفته نمی شود که ضرورت دارد مقداری هزینه کرده و فکری برای توسعه زیرساخت ها صورت گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی اظهارداشت: مدیران استانی و کشوری باید پای کار بوده و مشکلات موجود شهرستان آمل را حل کنند تا دیگر در مواقع بروز برف، باران و طوفان دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد تمهیدات لازم اندیشیده شود تا در صورت بحران ها دغدغه ای وجود نداشته باشد و مردم با سختی مواجه نباشند که باید همگان دست در دست هم داده و تلاش ویژه ای صورت دهند.

مردم از مدیران انتظار رفع مسائل و مشکلات دارند

امام جمعه آمل تصریح کرد: مردم از مدیران خود انتظار رفع مسائل و مشکلات را دارند که باید توجه و نگاه ویژه ای در این صورت گیرد و از مدیران استانی و کشوری می خواهیم برای توسعه و تقویت زیرساخت ها پای کار آمده و تلاش وافری صورت دهند.

گفتنی است، با بارش برف شاهد قطعی برق، آب و گاز در شهرستان آمل بودیم که در بعضی از نقاط شهری و روستایی شاهد قطعی در بیش از 48 ساعت بودیم که حجم بارش های برف به گونه ای بود که شهرستان را تا حدود زیادی به حالت تعطیلی درآورده و ادارات و مدارس شهرستان تعطیل و بسیاری از کارخانه ها و واحدهای تولیدی که گاز آنان را قطع کرده بودند کار خود را تعطیل کردند./1314/202/ب3

ارسال نظرات