۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۶۴۱۵۳
سردار فدوی:

رشادت و فداکاری مدافعان حرم نمونه بارز فرهنگ شهادت طلبی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا به ما ثابت کردند که در راه خدا باید از جان که ارزشمندترین چیز است گذشت؛ فرهنگ شهادت طلبی در جامعه اسلامی نهادینه شده و رشادت‌های مدافعان حرم نمونه بارز نهادینه شدن این فرهنگ در بین جوانان است.
سردار فدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام در بندر کنگ در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه پیام شهدا ساری و جاری است، گفت: شهدای زیادی از سال 42 که مبنای انقلاب اسلامی از سوی امام(ره) گذاشته شد و ادامه پیدا کرد، برای اثبات یک امر اساسی در راه اسلام به میادین نبرد رفتند.

وی افزود: شهدا به ما ثابت کردند که در راه خدا باید از جان که ارزشمندترین چیز است گذشت؛ فرهنگ شهادت طلبی در جامعه اسلامی نهادینه شده و رشادتهای مدافعان حرم نمونه بارز نهادینه شدن این فرهنگ در بین جوانان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا از هر قشر و در گروه های مختلف سنی در جهت حفظ و صیانت از ارزش های الهی و اسلامی به پا خاستند و در برابر همه دشمنی‌ها جانانه مقاومت کردند.

سردار فدوی با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر انواع توطئه ها و ترفندهای استکبار گفت: با وجود گذشت بیش از 37 سال از عمر انقلاب اسلامی، مردم همچنان به نظام و ارزش‌های اسلامی پایبند بوده و با حضور در صحنه‌های مختلف، این وفاداری به نظام را ثابت کرده‌اند.

وی به رشادت ها و فداکاری های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران، در عصر کنونی نیز تعداد زیادی با تأسی از وعده الهی به میدان نبرد با کفر رفتند و این روند برای حفظ ارزش های دینی ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: این حرکت عظیم الهی و مردمی که منجر به ظفر و پیروزی شد به دنبال این بود تا شیرینی اسلام ناب را دوباره به جان‌های ملل مسلمان جهان بچشاند.

سردار فدوی در پایان تصریح کرد: در دین مبین اسلام به لحاظ قرن‌های طولانی با بی‌کفایتی زمامداران کشورهای عربی، برخی از پیام‌ها و تعالیم نابی که پیامبر اسلام به ارمغان آورده بودند به دست فراموشی سپرده شده بود و پیروی انقلاب اسلامی آن پیام ها را نیز احیا کرد./202/851/ب1

ارسال نظرات