۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۶۴۸۸۲
جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور:

طلاب باید در عرصه فضای مجازی صاحب نظر و تولید کننده باشند

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان اینکه طلاب باید در زمینه فضای مجازی صاحب نظر و تولید کننده باشند، گفت: جامعه امروز می‌طلبد که خود تولید کننده قدرت نرم بوده تا به عنوان مصرف کننده نیازی به سایر کشورها نداشته باشیم و این نیاز با فعالیت گسترده در این عرصه برطرف می‌شود.
حجت الاسلام علی اکبر داراب کلاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر داراب کلاهی جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور، امروز در افتتاحییه دوره آموزشی عفاف و حجاب که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی قم برگزار شد، گفت: امام جواد(ع) فرمودند: مومن اهل اخلاص، مراقبه و نصیحت پذیر است.

وی افزود: فرد مومن در همه امور اخلاص دارد و فعالیت خود را تنها در راستای کسب رضای الهی قرار می‌دهد، اخلاص سبب سعادت انسان می‌شود.

حجت الاسلام داراب کلاهی با تاکید به اینکه هیچ دوره‌ای همانند عصر حاضر زمینه و امکانات برای تبلیغ معارف دینی برای طلاب محیا نبوده است، ابراز کرد: امروز تبلیغ دین تنها به منبر و مسجد ختم نمی‌شود بلکه در عصر کنونی همه ابزار می‌تواند در خدمت تبلیغ مبانی اسلام به کار گرفته شود.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با اشاره به وظایف مربیان و مبلغان دینی، گفت: مبلغان دینی باید در زمینه‌های جامعه شناسی، مخاطب شناسی، آگاهی به دانش و مبانی، جامعه شناسی، آگاهی و شناسایی روش‌ها و ابزارهای نفوذی دشمن، قدرت نرم و آشنایی به فضای مجازی مهارت کسب کرده و به تبلیغ دین بپردازند.

وی در ادامه با بیان اینکه طلاب باید در زمینه فضای مجازی صاحب نظر و تولید کننده باشند، گفت: جامعه امروز می‌طلبد که خود تولید کننده قدرت نرم بوده تا به عنوان مصرف کننده نیازی به سایر کشورها نداشته باشیم و این نیاز با فعالیت گسترده در این عرصه برطرف می‌شود.

حجت الاسلام داراب کلاهی با تاکید به اینکه امروز جهان از نرم افزارهایی همچون سایت و وبلاگ‌ها نهایت بهره را می‌برند، عنوان کرد: برای موفقیت در عرصه فضای مجازی مخاطب و نیاز شناسی بسیار حائز اهمیت است.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور در پایان خاطر نشان کرد: تبلیغ باورهای دینی به زبان ساده و روان و بروز رسانی دانش از وظایف دیگر طلاب به شمار می‌رود./813/202/ب3

ارسال نظرات