۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۶۵۰۷۰
امام جمعه موقت کرمان:

وحدت، مشت پولادین مسلمانان در مقابل دشمنان است

امام جمعه موقت کرمان گفت: هفته وحدت فرصت بسیار ارزشمندی برای مسلمانان است که می توانند با شناخت و دور کردن اسباب تفرقه و جدایی، تمامی هم خود را صرف وحدت جامعه اسلامی کنند؛ این وحدت ضمن حفظ جان های مسلمانان مشت پولادین در مقابل دسیسه های دشمنان خواهد بود.
حجت‌الاسلام مهدي عرب‌پور امام جمعه موقت کرمان

حجت الاسلام مهدی عربپور مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از امور دین اسلام که روی آن تاکید فراوان شده است و مسلمانان باید به آن توصیه عمل کنند؛ حفظ وحدت و یک پارچگی جامعه اسلامی، پرهیز از مذهب و قوم در مقابل استکبار جهانی است.

وی افزود: اگر در جامعه اسلامی وحدت نباشد استکبار به جهت نفوذ و تفرقه افکنی ها بر مسلمانان سیطره خواهد کشید؛ و جامعه اسلامی را با نقشه های شومش نابود می کند.

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: امروزه که دشمنان جهان به ویژه صهیونیسم و عوامل آنها که احساس کرده اند وحدت عامل مهمی در پیروزی مسلمانان است؛ تمام تلاش و هم خود را صرف اختلاف افکنی به کار برده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تاکید کرد: دشمنان اسلام با سایه اختلاف افکنی، می خواهند در جامعه اسلامی در بین مومنان وضعیت خاصی ایجاد کنند؛ که مسلمانان را با تفرقه به جان هم انداخته و خود به منافع شوم شان برسند.

وی عنوان کرد: مسلمانان با هر نظر و دیدگاه که دارند، از شیعه تا سنی و فرقه های اسلامی دیگر می توانند؛ در سایه وحدت و ایستادگی دشمنان را مایوس کرده و به اهداف بلند خود نائل شوند.

امام جمعه موقت کرمان مطرح کرد: ملت های اسلامی می توانند بر وحدت خود با محوریت ظلم ستیزی که یکی از عوامل پیروزی امت اسلامی است، توجه خاصی داشته باشند و از هر گونه حرکت که این وحدت را خدشه دار می کند پرهیز کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت: این وحدت اسلامی در بین مومنان نباید رنگ و بوی ریا داشته باشد، بلکه از سر اعتقاد به وحدت جامعه اسلامی باشد، تا دشمنان از وحدت امت اسلامی بهراسند.

امام جمعه موقت کرمان در پایان گفت: هفته وحدت فرصت بسیار ارزشمندی برای مسلمانان است؛ که می توانند با شناخت و دور کردن اسباب تفرقه و جدایی، تمامی هم خود را صرف وحدت جامعه اسلامی کنند، این وحدت ضمن حفظ جان های مسلمانان مشت پولادین در مقابل دسیسه های دشمنان خواهد بود./302/972/ب1

ارسال نظرات