۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۶۵۵۳۹
مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان:

شهدا با ایثار جان خود پایه های دین را مستحکم کردند

مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان با بیان اینکه رشادت و فداکاری شهدا موجب مستحکم شدن پایه های دین شد، گفت: راه شهدا با سختی و شهامت پیموده شد و در این راه به ما درس ایثار و مقاومت دادند.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی که ظهر امروز در مراسم رونمایی از تندیس شهیدان «سید فخرالدین رحیمی» و «نعمت الله سعیدی» که در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: تکریم، احترام و قدردانی از شهدا و خانواده شهدا وظیفه همگانی است.

وی امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: جامعه ما امروز در برابر شهدا و خانواده شهدا وظایفی دارد، تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان با بیان اینکه شهدا در راه خدا بالاترین نیکی را انجام دادند و شهید برترین نیکوکار محسوب می شود، اظهار داشت: راهی که شهدا پیموده اند دارای عظمت است.

وی یادآور شد: شهیدان جان خود را در راه خدا فدا کرده اند و این فداکاری و رشادت شهدا به تبعیت از امام حسین(ع)، موجب مستحکم شدن پایه های دین اسلام شد.

حجت الاسلام مبلغی خاطرنشان کرد: شهدا با فداکاری جان، مال و تمام هستی خود در راه خدا، به ما درس ایثار، مقاومت، ایستادگی و شهامت دادند.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با آسیبها و هجمه های فرهنگی، بیان داشت: باید راه و ارزشهایی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند در جامعه تبیین شود.

مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان با بیان اینکه باید نگاه ما به شهدا ارزشمندانه باشد، ادامه داد: راه شهدا باید تداوم و استمرار یابد.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که راه شهدا با سختی، مرارت و شهامت پیموده شده است، اظهار داشت: برای تحقق آرمانها و اهداف انقلاب و مقابله با توطئه های دشمن همواره باید در راه شهدا گام برداشت./9459/203ب2

ارسال نظرات