۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۶۵۶۹۰

دوره تربیت مربی بسیج ویژه طلاب خواهر برگزار می‌شود

دوره تربیت مبلغ و مربی بسیج با حضور بیش از 240 نفر از طلاب حوزه‌‌های علمیه خواهران کشور برگزار می شود.
حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، به همت معاونت فرهنگی- تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران و با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون، دوره تربیت مبلغ و مربی بسیج با حضور بیش از 240 نفر از طلاب حوزه‌‌های علمیه خواهران کشور در 3 روز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام  اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت:‌ تأمین مبلغان کارآمد و توانمند در حوزه‌‌های علمیه خواهران و همچنین تربیت مربیان مورد نیاز شبکه علمی تربیتی بسیج از اهداف برگزاری این دوره است.

دوره تربیت مبلغ و مربی بسیج  در حول 10 محور با عناوین حاکمیت دینی، اقتصاد مقاوتی و بسیج سازندگی، تربیت کودک و نوجوان، فضای مجازی و رسانه، روایتگری ، فمنیسم و جمعیت، ورزش، حجاب و عفاف، مبلغ و سخنوری، تربیت مربی بصیرتی، با بسیج مورد توافق  قرار گرفته است؛ که جمعی از خواهران را برای تبلیغ تخصصی و تربیت مربی آموزش دهیم.

وی با اشاره به عناوین کارگاه‌های برگزار شده در این دوره‌ بیان کرد: کارگاه تربیت مبلغ و مربی روایت‌گری، کارگاه تربیت مبلغ و مربی فمنیسم و جمعیت و کارگاه تربیت مبلغ و مربی فضای مجازی و رسانه از  کارگاه‌های آموزشی برگزار شده در این دوره می‌باشد و هم اکنون دوره تربیت مبلغ و مربی عفاف و حجاب در حال برگزاری می باشدو  6 دوره دیگر نیز تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری با بیان این‌که این دوره طی 3 تا 6 ماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد:‌ این دوره در 3 روز به صورت حضوری برگزار می‌شود و مابقی براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت غیرحضوری و برخط درحال برگزار است و در پایان طلاب باید در دو مرحله آزمون شرکت می‌کنند.

وی با بیان این‌که حداقل نمره برای قبولی در این آزمون‌ها 12 است اظهار داشت: طلابی که نمره بالاتر از 16 کسب کنند به عنوان مربی انتخاب می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در ادامه با بیان این‌که دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواری و اجتماعی در صدد تضعیف بنیان خانواده هستند خاطرنشان کرد: تضعیف بنیان خانواده از مهم‌ترین اهداف دشمنان است و وظیفه طلاب است که از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران در تقویت جایگاه خانواده استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به اهداف برگزار این دوره تصریح کرد: مهم‌ترین هدف این دوره که با همکاری بسیج  تشکیل شده است استفاده از ظرفیت های حوزه خواهران و بسیج در سطح جامعه می‌باشد./998/د102/س

ارسال نظرات