۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۶۸۸۱۶
آیت الله دری نجف آبادی:

دولت کارشکنی طرف مقابل در برجام را مقتدرانه پاسخ دهد

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره با اقدامات دولت تدبیر و امید در رابطه با موضوع برجام و همچنین کارشکنی های به وجود آمده از طرف کشورهای مقابل، گفت: دولت باید در مقوله برجام با اقتدار عمل کرده و هر کارشکنی از طرف مقابل را با اقدامی مساوی پاسخ دهد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: امروز شاهدیم دشمنان در مسیر تحقق اهداف پلید خود در تلاش هستند تا در نتیجه وحدت و انسجام ملی ایران را از بین ببرند.

وحدت و همبستگی مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تکیه بر وحدت و همگرایی ملی سبب خنثی سازی توطئه دشمنان می شود، گفت: حفظ و تقویت وحدت، همدلی و همبستگی مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان است و این مهم می تواند به آسانی نقشه های شوم بدخواهان را نقش بر آب کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مدیران باید با تلاش و برنامه ریزی و به دور از هر حاشیه در مسیر توسعه و آبادانی نظلم مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند، خاطرنشان کرد: مسؤولان دستگاه های اجرایی این مرز و بوم باید از هر اقدامی که وحدت و یکپارچگی ملی را تحت الشعاع قرار دهد پرهیز کنند.

هر ایرانی یک نیروی امنیتی دلسوز برای نظام اسلامی

امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی به خوبی می توانند در مسیر اهداف عالیه انقلاب و کشور نقش آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: امروز مدیران و مسؤولان کشور باید تربیت هر ایرانی به عنوان یک نیروی امنیتی دلسوز برای نظام اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه مدیران باید از هر اقدام و رفتاری که تضغیف اعتماد عمومی را به دنبال دارد، پرهیز کنند، اظهار داشت: مدیران باید در سایه همدلی به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند و به عقاید و دیدگاه های مردم احترام بگذارند.

مسائل قومی و تعصبات جاهلانه در نظام اسلامی جایی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسائل قومی، سلیقه ای و تعصبات جاهلانه در نظام اسلامی جایی ندارد، خاطرنشان کرد: هر اقدامی از سوی هر شخص و یا گروهی که اقتدار و وحدت ملی را به چالش بکشد، ظلم آشکار به انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است و باید با جدیت هر چه تمام با افراد متخلف برخورد شود. 

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره با اقدامات دولت تدبیر و امید در رابطه با موضوع برجام و همچنین کارشکنی های به وجود آمده از طرف کشورهای مقابل، گفت: دولت باید در مقوله برجام با اقتدار عمل کرده و هر کارشکنی از طرف مقابل را با اقدامی مساوی پاسخ دهد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به زیاده خواهی و توطئه دشمنان علیه ملت ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمنان با کارشکنی‌های گوناگون خود در طول 37 سال گذشته ثابت کردند که هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نخواهند داشت و در این راستا ملت بزرگ و مسؤولان ایران اسلامی باید هوشیار بوده و در مقابل آنان ایستادگی کنند.

به گزارش رسا، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 15 روز یکبار در روزهای چهارشنبه در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود./203/842/ب1

ارسال نظرات