۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۶۹۱۰۷
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

پیروی از ولایت عامل توسعه و پیشرفت کشور است

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه برجام و مذاکرات هسته ای نشان داد که کشور با پیروی و حمایت از ولایت فقیه در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت، گفت: دیدیم که در جریان مذاکرات رهبر انقلاب بارها غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را گوشزد کرد اما کسانی که باید متوجه بودند، دقت نکردند.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران را عامل اصلی پیدایش حماسه 9 دی دانست و گفت: مردم به خوبی توانستند با ولایت‌مداری، بصیرت دینی و سیاسی در برابر توطئه براندازی نظام اسلامی بایستند.

وی با بیان این‌که نقش رهبری در پاسداری از نظام اسلامی و مقابله با طرحهای براندازانه دشمن بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: حقیقت شناخت و تشخیص حق از باطل در جریان حماسه عظیم 9 دی، این حادثه را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کرد، آنچه مردم را در این روز در دفاع از انقلاب به خیابانها کشاند، عشق به ولایت و روحیه ایستادگی ملت ایران بود.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که مردم ولایت‌مدار ایران تنها برای اثبات ولایت‌مداری و اعلام انزجار از فتنه‌گران وارد میدان شده بودند، گفت: 9 دی به عنوان مبدأ احیای ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی بود، چراکه در این روز عموم مردم راه، منش، و خط خود را با فتنه گران و بدخواهان نظام جدا کردند.

وی براندازی نرم نظام و تضعیف جایگاه و نقش ولایت فقیه را از مهم‌ترین اهداف جریان فتنه دانست و افزود: نظام سلطه در 31 کشور جهان به وسیله انقلابهای رنگی و در 18 کشور از طریق ورود به انتخابات، نظامهای سیاسی را تغییر داد که این هدف کلان در ایران با شکست روبه رو شد.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این‌که معادلات حاکم در ایران بسیار متفاوت با دیگر اصول سیاسی ثابت در جهان است، افزود: امروز دشمنان متوجه شده اند که دیگر با تهدید، تحریم و تجاوز نظامی نمی توانند با جمهوری اسلامی مقابله کنند و از یک دهه قبل جنگ نرم را علیه باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران پیش گرفته اند.

وی با بیان این‌که فتنه 88 هویت اسلامی ملت ایران را نشانه رفته بود، ابراز داشت: اقدامات ضد دینی دشمنان در جریان فتنه 88 به جایی رسید که از بهائیان، سلطنت‌طلبها و منافقان گرفته تا خانه آزادی، شبکه‌های مجازی و رسانه‌ای وابسته علیه نظام علیه باورهای دینی ملت فعالیت کردند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه برجام و مذاکرات هسته ای نشان داد که کشور با پیروی و حمایت از ولایت فقیه در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت، گفت: دیدیم که در جریان مذاکرات رهبر انقلاب بارها غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را گوشزد کرد، اما کسانی که باید متوجه بودند، دقت نکردند.

وی با تأکید بر ولایتمداری و صیانت از ارزشهای انقلابی، خاطرنشان کرد: امروز به وضوح مشاهده کردیم که آنچه از ناحیه ولایت پیش بینی شده بود به وقوع پیوست، در جریان فتنه ۸۸ نیز این درایت و صبر رهبری بود که در نهایت با بصیرت و همراهی مردم به یک حماسه بزرگ ختم شد./302/854/ب1

ارسال نظرات