۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۶۹۱۵۸
آیت الله سعیدی:

تربیت مدیر انقلابی از ویژگی های ایدئولوژیک ساختار نظام اسلامی است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تنگ نظری در مدیریت را یک آسیب جدی توصیف کرد و گفت: باید به این مسأله توجه جدی شود که نباید مدیریت در ساختار های اجرایی به گونه ای باشد که یک مدیر جدید افراد را به صورت گروهی برکنار و افراد جدید را جایگزین کند.
آیت الله سید محمد سعیدی سردار غیب پرور در دیدار با آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار جمعی از گروه تربیت مدیران راهبردی شهید شهریاری وابسته به دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به این که تربیت مدیران معیار و نقلابی در سطوح کلان نظام بر اساس ضوابط و قواعد صحیح یک کار ایدئولوژیک و مهمی است، اظهار داشت: مجمع تشخیص مصلح نظام یک فعالیت ریشه ای در نظام جمهوری اسلامی انجام می دهد و باید تربیت مدیران به گونه ای باشد که این مدیران کلان نگر باشند؛ بر این اساس استفاده از مدیران با تجربه جهت همفکری و انتقال تجارب در تربیت مدیران جدید بسیار کارگشا و تاثیر گزار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تنگ نظری در مدیریت را یک آسیب جدی توصیف کرد و گفت: باید به این مساله توجه جدی شود که نباید مدیریت در ساختار های اجرایی به گونه ای باشد که یک مدیر جدید افراد را به صورت گروهی برکنار و افراد جدید را جایگزین کند.

گفتنی است که در ابتدای این دیدار، دکتر مهدی صانعی، رییس گروه تربیت مدیران راهبردی شهید شهریاری با ارئه گزارش هایی از فعالیت تربیت مدیران راهبردی شهید شهریاری پرداخت و گفت: هدف از تاسیس این گروه تربیت مدیران راهبردی در راستای سرفصل های کلی نظام و سند چشم انداز ۱۴۰۴ است؛ بر این اساس استفاده از مدیران علمی با بنیه علمی و تجربی در سطوح عالی نظام از سیاست های مدیریتی در آموزش ها است.

وی ادامه داد: بهره گیری از تجارب مدیران استانی و نگاه تربیت معنوی، تعالی معنوی، مساله محوری و کادرسازی در تربیت نیروهای ارزشی از شاخصه های دوره های آموزشی این گروه است.

بر اساس این گزارش در دیداری کوتاه پس از این دیدار که در سالن محراب صورت گرفت سردار غیب پرور، رییس جدید سازمان بسیج کشور از اهتمام آیت الله سعیدی امام جمعه قم در راستای برپایی جلسات طرح صالحین استان که با حضور ایشان هر هفته ویژه اساتید حلقات صالحین استان برگزار می شود تقدیر کرد./837/202/ب3

ارسال نظرات