۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۷۱۴۵۷
امام جمعه بروجرد:

خدمت به مردم عبادت است

امام جمعه بروجرد خدمت به مردم را عبادت خواند و گفت: خدمت رسانی در عرصه های گوناگون مهم ترین رکن مسؤولیت پذیری بوده و باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در نشست با مدیرعامل شرکت گاز لرستان که دربیت امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: فلسفه قدرت و حکومت در اسلام خدمت به خدا و خلق خدا است.

وی با بیان اینکه دین اسلام حکومت را برای خدمت ‌رسانی به بندگان خدا می‌خواهد، افزود: اگر غیر از این باشد این حکومت و قدرت ارزشی ندارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به گذشت 37 سال از عمر انقلاب اسلامی، بیان داشت: در طول این سالها با وجود توطئه ها و دسیسه های دشمن انقلاب خدمات ارزنده ای به ملت ارائه داده است.

وی خدمت به مردم را عبادت دانست و اظهار داشت: با الگوگیری از آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) می توان در خدمت رسانی به مردم الگو گرفت.

حجت الاسلام ترابی در ادامه بر ضرورت خدمت رسانی به مناطق روستایی و محروم اشاره و عنوان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شهرها از خدمات گاز محروم بودند اما امروز به برکت جمهوری اسلامی دور‌ترین روستاهای کشور نیز از خدمات مختلف استفاده می کنند.

وی از خدمات گازرسانی به مناطق روستایی بروجرد قدردانی کرد و یادآور شد: طی دو سال گذشته در زمینه توسعه شبکه گاز شهری و روستایی لرستان اقدامات خوبی انجام شده است.

امام جمعه بروجرد در ادامه با بیان اینکه عملیات گاز رسانی به مناطق روستایی شهرستان بروجرد نیازمند همت والای مسؤولان استانی است، ابراز امیدواری کرد که در سایه فعالیت جهادی مسؤولان شاهد رونق خدمت رسانی در عرصه های گوناگون به ویژه در گاز رسانی باشیم.

وی خدمت جهادی را لازمه برطرف شدن مشکلات مردم در جامعه دانست و افزود: خدمت باید بی منت و در جهت توسعه و پیشرفت جامعه و تحقق اهداف انقلاب باشد.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه مردم سرمایه های اصلی نظام و پشتیبان انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: برطرف شدن مشکلات مردم و خدمت رسانی به آنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات