۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۷۲۷۹۶
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

آیت الله هاشمی چهره‌ای وفادار و پشتیبان رهبری و نظام اسلامی بود

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با صدور پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و از وی به عنوان چهره‌ای وفادار و پشتیبان رهبری و نظام اسلامی یاد کرد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهر کرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با صدور پیامی رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام امده است: خبر تأسف‌بار ارتحال مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ علی اکبرهاشمی‌ رفسنجانی منتشر شد و موجب تأثر و تألم گردید؛ این شخصیت بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در تداوم بخشیدن به این چراغ نورانی نقشی پررنگ ایفا کرد.

در ادامه تصریح شده است: در دوران حضرت امام یاری دیرین و وفادار برای امام راحل و در دوران رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «دامه ظله» چهره‌ای وفادار و پشتیبان برای رهبری و نظام اسلامی بود.

در ادامه این پیام آمده است: دست‌های مرموزی در تلاش بودند تا او را در مقابل نظام و رهبری معظم قرار دهند اما کیاست و هوشیاری آن مرحوم اجازه میدان داری به خناسان نداد؛ قطعاً خدمات او در دوران‌های مختلف در اذهان عمومی و در عرصه‌های انقلاب ماندگار است.

این پیام در پایان می افزاید: خدای‌ متعال او را غریق دریای رحمت داشته و در جوار رحمت واسعه‌اش قرار دهد؛ این مصیبت را به مقام معظم رهبری و به ملّت عظیم‌شأن ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و صبر أجر برای صاحبان مصاب مسئلت دارم./203/9457/ب1

ارسال نظرات